• Odetta

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

superkort

rättegången gick inget bra (ingen ändring) men jag plussade starkt i förrgår...så nu hoppas vi att trombylen hjälper

nu måste jag gå igen...trötta barn

Syns nästa vecka den 3. då är jag hemma igen....

PUSS OCH KRAM TILL ER ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta

Heeeeeeej sötaste ni!!!!

Nu är vi hemma igen. Utan töser men med....15 starka plus!

Rättegången gick helt åt helsike och inget blev typ ändrat....och samma dag plussar jag fint...snacka om omtumlande dag!

Plussade svagt kvällen innan, men mina svaga plus har ju detta år inte slutat så bra...så när det blev ett fint synligt plus på amerikanskt CB dagen därpå blev vi ju så klart jätte glada i all sorg över skiträttegången. Hittils har jag nu tagit 15 positiva test som bara blir starkare och starkare och nu är teststrecken lika starka som kontrollstrecken och jag börjar väl tro lite på det här nu. Mina hjärtformade piller verkar pepparpeppar funka

Så...vad har hänt här då dem senaste 2 veckorna? Hur mår ni alla?

***stora bamsekramar från en omtummlad odd***

ps: Jag har massor med amerikanska test ...inboxa mig om intresse fortfarande finns

• Odetta

Jag vågar!

{#lang_emotions_flower}MAJ{#lang_emotions_flower}

20 maj - Kolbodatjej (4:e försöket efter MF nyårsafton-09)

{#lang_emotions_flower}JUNI{#lang_emotions_flower}
    2 juni Mimmi80 (osäkert!) 1 försöket efter MF i april, även MF augusti-09
    6 juni - Happiness ( MA nov -09, försöker med IVF)
    28 juni - Längtan efter liten (Mf,Mf,MA 2008,2009,2010 nu jäklar)
    30 juni MCT79 (3:e försöket efter X jan-10)

{#lang_emotions_flower}JULI{#lang_emotions_flower}
    1 juli Pancakes (andra försöket, MA början på april-2010)

{#lang_emotions_heart}Vi som väntar på mens eller ny ägglossning:{#lang_emotions_heart}

Tejj
    Pixan (efter 2 mf på 2 mån, suck! )
    LittleJunia (3:e försöket efter MA mars-10 och MF nov-09)
    Smålands jänta i storstaden (MF dec-09, MA maj-10)
    Polarbjörnen  (7:e försöket efter MF nov-09) förväntad ÄL ca 30-31 maj
    Väntan på en liten
    Puttekulan (6:e försöket efter MF dec-09) förväntad mens 25 maj

Hur går det för er tjejer som vi inte hört något ifrån???
    Frikadellen
    Bechi
    Linda840406 
    Tess JH

{#lang_emotions_gravid}Gravida {#lang_emotions_gravid}
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    maria204 BF 31/12-2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 6/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
    fröken SJ BF 17/1-2011
    Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
    Odd BF 7/2-2011
  • Odetta
    Happiness skrev 2010-06-03 15:56:48 följande:
    Till dig! jag kommer sakna dig på tråden. Vi har kämpat ihop länge nu...men om jag har tur hakar jag på dig i nästa tråd väldigt snart. Vi måste ju hålla ihop.

finaste Happiness! Klart vi ska fortsätta att kämpa ihop, jag försvinner inte vännen min!

Här är dem senaste 3 testen...dem andra bilderna måste förminskas och så så det gör jag sen (nu ska vi äta)...visst är dem fiiiiiina?

(nedersta är taget för drygt 2 timmar sedan, svensk sticka)

Känns ju lite knäppa att testa såhär mycket, men jag blir lugn för stunden och då är det ju värt det Nu är maten klar....kraaaaaaaaam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Odetta

Happiness!!!

Såg att du har testdag på söndag...åååååååååååååå gissa vad jag ska hålla mina tummar och tår vännen

***kraaaaam***

• Odetta
    Happiness skrev 2010-06-03 17:03:21 följande:

Finaste ODD!!!!! Ja men herregud vilka vackra gravtester dom är ju som konstverk...Mona-lisa slng dig iväggen.

Det är ju INGEN tvekan om att någon har flyttat in hos in hos dig och satt upp en skyllt "VAR GOD STÖR EJ". Härligt! Det som du tagit idag hur många dagar över BIM är det?

Vad skönt att du är tillbaka som förstår syftet med testandet. Själv har jag varit ekonomisk denna månaden och bränt småstickor (5kr) varje dag. Är stolot över mig själv....men idag bestämde jag mig för att ta lite mer heavy stuff. 4 CB har jag investerat i.

Sparade en mugg sen imorse och doppade. Strecket syntes tydligt inom tiden, men nu när det fått ligga ett tag ser strecket lite annorlunda ut. Från att vara jämn färg så har lite samlat sig på ena sidan. Men om ni vill se det så visar jag det gärna men då får jag ta det nu, med färgen på sidan.

Testdagen som Carlanderska gett mig är på söndag. Jag hoppas nu att den vill stanna och att strecket inte blir svagare mot söndagen. Då blir jag galen. Sen kommer nästa grej att sluta med progesteronet. Kan ju hända att blödningen kommer då och embryot fäst men inte tillräckligt bra. Ja ODD om det är någon som kan DET området så är det du. PUSS OCH KRAM!

ÅÅÅhhhhh vad spännande Happiness!!!! Streck som syns fint låter lovande och vet du, ALLA positiva streck blir skarpare på sidan närmast kisset när dem torkat, så bry dig inte om det!

Testet jag tog idag är på BIM+5....eller ÄL+17

Åh vad jag håller mina tummar för dig vännen...ÅÅÅÅHHH!!! (och visa bilden på testet nu....nyfiken ju! ) Och så tar du ett nytt test i morgon också och fotar

***bamsekram***
  • Odetta
    MCT79 skrev 2010-06-03 16:54:21 följande:
    Men ååååhh Odd!! Äntligen!!!!  Detta är du såååå värd!! Grattiss!!

Pancakes! Yes min mens kom den också, men du är nästan inte ensam i Juli, jag är ju bara en dag före dig! Du å jag Alfred, kommer du ihåg? ;)
    Tack gumman!!!! Och Juli får bli din månad
    *kramelikram*
    FruW skrev 2010-06-03 17:12:21 följande:
    Flyttade ner mig på listan..

Wow ODD - vilka streck!! Så fina var aldrig mina den här gången, måste va en riktig stark o snygg liten där inne Flört GRATTIS!!

Happiness - jag vill gärna se dina streck! Du som har koll på IVF, kan det vara ett bra alternativ om man får många missfall när man försöker "på vanligt sätt"..? När det gäller progesteron, kan det hjälpa mot tidiga missfall, vet du det? Läste ngnstans om att man kunde beställa det receptfritt.. Men har nog lite mer förtroende för det om det kommer via läkare..

Så, nu ser jag fram emot början av juli istället!
    Ja, visst ÄR dem fina   Jag hoppas så att den stannar bara...

*KRAM*
  • Odetta

Tjejjer:

By the way: jag köpte med en massa billiga test från USA...inboxa mig om ni vill veta mer om dem

*kramisar*

• Odetta
    Happiness skrev 2010-06-03 17:52:48 följande:
    Vet inte om ni kan se bilden. Tagen med en kassmobil. Gå gärna in och kolla i mitt galleri. ODD:Jag är på ÄL+14 idag!!!!! Haha då har vi nästan på dagen samma befruktningstid. Love ya!

Det där är ju soooooooolklart vännen! Woohoooo!!!! *glädjedans* Får jag säga grattis eller vill du att jag väntar till testdagen med det?

*kram*

• Odetta

Nä tjejjer, nu ska vi titta på film här hemma...syns mer imorgon. BAMSEMEGAKRAMISAR till alla er underbara kämpare därute!

*kraaaaaaam*

ps: Bev...jag berättar i morgon hur det gick och så, orkar inte ikväll. *kram på dig*

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3