Odetta skrev 2010-06-09 12:32:38 följande:
Tror inte att cykeln brukar ändra sig så radikalt, så utgå ifrån din vanliga, det tycker jag
Och du...du har ju fasiken rätt! Har inte ens tänkt på det! Ja, "dag 3" var ju faktiskt igår!
Jag tänker inte ropa hej ännu, inte förrens jag sett nått levande nästa vecka....men inget mer blod och jag är allt lite underliggande illamående...och det måste ju bara vara ett bra tecken! Jag får lyssna på mina egna ord jag sagt i den andra tråden: tills motsatsen är bevisad är jag faktiskt gravid!
vad glad jag blev med "dag 3"...tänk, det tänkte jag faktiskt inte på...TACK! *kram på dig*
Så lite så =) och JA du är GRAVID!
Pancakes skrev 2010-06-09 13:00:13 följande:
Odd, underbart att du inte blöder mer! Det kan ju inte vara ett missfall om det slutat blöda nu ju! Skönt med dag 3 också!
Mallanis, vad bra att du börjar hämta dig! Min mens kom nästan exakt fyra veckor efter jag tog Cytotec och drev ut det sista. Efter det avtog blödningen och sen två veckor senare på VUL var allt borta och en ny ÄL var på g. Två veckor senare kom första mensen. Den andra mensen hade jag förra veckan och den var precis fyra veckor efter den innan. Cykeln har bara blivit en dag kortare sen hur den var innan missfallet
Det lät ju bra hoppas att det blir likadant för mig också... Vi ska vänta en månad innan vi "hoppar upp på hästen" igen men jag sitter ju redan och planerar jobb i höst!
Jazmin- Beklagar ditt missfall! Vet vet alla allt för väl hur det känns så det är bara att prata av sig och älta och sen.... Börja hoppas igen ;)