Inlägg från: rontgensyrran |Visa alla inlägg
  • rontgensyrran

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Så nu har även jag hittat hit, mig bli ni inte av med så lätt ;P

Så vem av er söta flickor ska inviga den nya tråden genom att vara den första som plussar?! Nån av er får ställa upp ;P

• rontgensyrran
    Tejj skrev 2010-05-19 17:25:26 följande:
    *hittat hit* =)Ja o inte blir det jag heller som inviger den nya tråden med ett  då ÄL fortfarande lyser med sin frånvaro Men nu väntar vårruset på mig... see you all later....
    Trevligt, jag ska själv gå blodomloppert på tisdag. Ni får hålla tummarna för mig då för att allt ska se bra ut på VUL, vill inte vara med om det som hände förra gången ytterligare än gång :/
  • rontgensyrran
    And3RZsoN skrev 2010-05-19 23:02:05 följande:
    får man komma med i denna tråd?Fick nyligen ett missfall ( fått ett tidigare för några år sedan, var ej någon planerad graviditet då, men endå en förlust) Har precis fått mediciner som ska få min kropp till det normala igen så jag får igång en bra menscykel. Vi har precis börjat försöka nu, så att ja fick missfall kändes inte kul :(... Hoppas ja kan få joina er :) kram Diana
    Såklart, välkommen. Tyvärr träffas vi i denna gruppen inte under de mesta positiva premisserna. Men vi håller lågan uppe. Och nån dag har vi alla våra efterlängtade pluss :)
  • rontgensyrran
    Bev skrev 2010-05-19 21:51:59 följande:
    BRA att så många hittar hit Det vart ett bra besök idag på KK dock inte så jätte mycket klokare utan mer förvirrad. Hon sa att allt såg ut som en normal grav och att det var så stort som det skulle va etc etc. Hon kunde inte riktigt se ett hjärta men min man som oxå tittade tyckte att det var klara hjärtrörelser. Men men hon fortsatte att titta och spana och greja och tillslut frågade hon om vi hade tvillingar i släkten Jo det har vi ju men på min mans sida... Jo då sa hon att jag tror faktiskt att jag ser två Men hon var inte säker. Det fanns bara en gulsäck vilket menas att det i så fall är enäggs GAAAAAAAaaa vad spännande, herre gud ÖNSKAR innerligt att de ska vara ett/två friska barn bara. Sen får det va ett eller två. Nästa besök är i vecka 12 tror jag så vid midsommar ungefär.Happiness: Spännande med äggplock, ska det va spontan befruktning sen eller insemination (eller vad det heter, med nål)?
    Är det en ny läkare?? Hon verkar rätt oerfaren. Men härligt, vad spännnande det är nu till nästa u-ljud! Tänk om det är tvillingar?! WOW!!!! :D
  • rontgensyrran
    Anna i Hult skrev 2010-05-19 22:39:43 följande:
    Hur tidigt kan man testa med ett vanligt gravtest? Hade nog ÄL 13-14 maj, kan man testa redan nu? Hoppas, hoppas..Bev- Tvillingar är härligt, men jobbig precis när de börjar gå...Grattis till graviditeten . en eller två!
    Jag testade positivt BIM-5, man har ju läst om tester där det ska vara mjöligt att testa BIM-7 men det tror jag inte. Isf i enstaka fall. För på just det testet (testa tidigt), var testet sååååå svagt att det inte skulle fastna på bild. Medans testlagrets stickor, syntes det på. Du kan kolla in mitt galleri där är bilder på mina "pluss".

Men BIM - 6 var blankt.

Lycka till :)
  • rontgensyrran

Grattis Sommaren2005!!! Visst är det en mirakeltråd!!! Idag är jag i v 7+0. Och fick en gigant flytning och jag som inte har så mycket annars fick direkt panik och tänkte nu händer det igen! Nu är det kört! Men änså länge är det inte mer en flytning.

Blåser gravbaciller över er!!!

Tänker på dig Happiness idag! Happy easter ;P Och ODD, jag vill så gärna att det går bra för dig i USA och flickorna kommer med dig hem! Kram på er!

• rontgensyrran
    mallanis skrev 2010-05-22 14:51:47 följande:
    Hej har inte varit så aktiv i tråden men har varit inne och läst hur det går för er andra. På BIM+ 10 idag så plussade jag så äntligen jag flyttar ner mig längst ner på listan ;) Även om man nu är väldigt medveten om hur det kan sluta...
    Åhhh grattis Mallanis!!! Tänk så många pluss vi har i denna tråden! Snart börjar bebisarna komma i slutet av sommaren. Häftigt! Du är såklart jätte välkommen att joina oss i pluss tråden :)
  • rontgensyrran

Flickor vad är ni egentligen? Ingen som spammar tråden. Alla är kanske ute i det fina vädret? Odd saknar dig här inne, hoppas verkligen att allt går hennes väg!

Nu på tisdag är det dags för VUL, jag är så nervös för ett MA. Jag börjar ju snart närma mig den där magiska gränsen då jag fick bekräftat MA i v 10. Idag är jag 7+2. Bara två veckor och några dagar. Håll tummarna för mig flickor.

Kram på er!

• rontgensyrran
    kajsalisa skrev 2010-05-23 16:52:02 följande:
    Röntgensyrran; hade du vul/ul imorgon, eller hur var det? Jag är lite förvirrad... ;)
    På tisdag har jag VUL vid 15.00 sen efter det så är det blodomloppet :)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3