Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Så nu har även jag hittat hit, mig bli ni inte av med så lätt ;P
Så vem av er söta flickor ska inviga den nya tråden genom att vara den första som plussar?! Nån av er får ställa upp ;P
Så nu har även jag hittat hit, mig bli ni inte av med så lätt ;P
Så vem av er söta flickor ska inviga den nya tråden genom att vara den första som plussar?! Nån av er får ställa upp ;P
Grattis Sommaren2005!!! Visst är det en mirakeltråd!!! Idag är jag i v 7+0. Och fick en gigant flytning och jag som inte har så mycket annars fick direkt panik och tänkte nu händer det igen! Nu är det kört! Men änså länge är det inte mer en flytning.
Blåser gravbaciller över er!!!
Tänker på dig Happiness idag! Happy easter ;P Och ODD, jag vill så gärna att det går bra för dig i USA och flickorna kommer med dig hem! Kram på er!
Flickor vad är ni egentligen? Ingen som spammar tråden. Alla är kanske ute i det fina vädret? Odd saknar dig här inne, hoppas verkligen att allt går hennes väg!
Nu på tisdag är det dags för VUL, jag är så nervös för ett MA. Jag börjar ju snart närma mig den där magiska gränsen då jag fick bekräftat MA i v 10. Idag är jag 7+2. Bara två veckor och några dagar. Håll tummarna för mig flickor.
Kram på er!
Tack flickor :) Jag hoppas det är min tur nu och även eran :)