• Svar på tråden Sexiga barn?
  • Flutterby

Tjejerna är ju jätteduktiga för att bara vara 8 och 9 år gamla, men jag tycker faktiskt att både dräkterna och en del av dansstegen är helt olämpliga för så unga flickor.

• Reglementet

Ja, duktiga är de verkligen. Men kläderna? Och stegen? För sjutton, hur tänkte föräldrarna där? De verkar inte ha tänkt alls.

• Flutterby
    Reglementet skrev 2010-05-19 10:37:15 följande:
    Ja, duktiga är de verkligen. Men kläderna? Och stegen? För sjutton, hur tänkte föräldrarna där? De verkar inte ha tänkt alls.
    De menar ju att det aldrig var tänkt att visas för allmänheten, bara de som fanns med på tävlingen, men det gör ju knappast det hela bättre...
  • ViceGuy

Detta är ingenting jämfört med skönhetstävlingarna de anordnar för barn.

Den här uppvisningen skulle dessutom ha skett helt på flickornas initiativ. Deras oskyldiga sinnen såg inget fel, sexuellt eller konstigt med det här uppträdandet.

Men jag kan hålla med om att man blev lite chockad när man såg det :)

The true delight is in the finding out, rather than in the knowing. -Isaac Asimov
  • Geiisha

Njae, något kändes helt fel.
    En hel del 8-9 åriga tjejer tycker säkert mycket om Beyonce och de som dansar var ju grymt duktiga och tycker nog det är ballt att kunna dansa som Beyonce. Till Beyonce.

Kunde dem inte åtminstone klätt på dem mer? Hela intrycket kändes bara såå fel, ÄVEN om dem hade talang. *kliar mig i huvudet*

• Flutterby
    Geiisha skrev 2010-05-19 11:29:20 följande:
     Kunde dem inte åtminstone klätt på dem mer? Hela intrycket kändes bara såå fel, ÄVEN om dem hade talang. *kliar mig i huvudet*
    Ja, de borde absolut varit mer påklädda!
  • fruis

Mitt barn hade ju inte varit med i den där tävlingen, så mycket kan jag säga.

• Karamellan

Vidrigt!

Smart may have all the answers but stupid have all the interesting questions.
  • Jenny Sev
    Njae, något kändes helt fel.
    En hel del 8-9 åriga tjejer tycker säkert mycket om Beyonce och de som dansar var ju grymt duktiga och tycker nog det är ballt att kunna dansa som Beyonce. Till Beyonce.

Kunde dem inte åtminstone klätt på dem mindre? Hela intrycket kändes bara såå fel, ÄVEN om dem hade talang. *kliar mig i huvudet* tjta dräkter på barn är ju aldrig fel. Speciellt på yngre flickor.

Hanna
  • Vangla

Får mig att tänka på denna 

Det känns lite hmm annorlunda? 

• Zhna

Detta visar bara hur sexfixerade samtliga sekulariserade stater blivit under den zionistiska maffians välde. Det kombinerad med dubbelmoral från alla hjärntvättade pedofober. NEJ! Sexualisera flickor eller kvinnor ska man inte göra.

Svar på tråden Sexiga barn?