Doktorn skrev 2010-05-18 10:56:35 följande:
Tror att du missade poängen med mitt inlägg #252, SweetNilam. Jag skrev att du gärna får vara utan deo. Eller använda deo. Det har jag inga som helst synpunkter på. Det jag undrade över var om varför du använde påhittade argument om "känsliga körtlar" och "kemiska tillsatser i din kropp"? Varför inte bara nöja dig med att säga att du inte vill använda deo, istället för att hitta på att det är giftigt? Att inte vilja är ett tillräckligt argument för att låta bli. "Jag vill inte åka moped så jag låter bli", liksom... Jag behöver inte skriva att mopeder är farliga och ger mig gifter i rumpan.
Jag syftade på mycket annat. Och i/på. Skall förtydliga mig "kemiska tillsatser på
min kropp". Men hur kan du tycka att jag hittat på? eller visst, det har jag gjort. Hittat på att
jag inte vill ha det på/i
min kropp (för det gäller andra tillsatser också). Ingen stans har jag snakat om giftiga saker. Allt jag sa var kemiska tillsatser, om du sedan väljer att läsa mellan raderna och hitta på andra kontexter är det ditt problem. Inget jag ens antytt. "Känsliga körtlar" du vet väl inget om mina körtlar? Jag kanske har känsliga körtlar om inte fungerar ihop med deodorant- kemiska tillsatser!
Du hittar på kontexter som inte går att utläsa ur min text.