• Bedan

Jag har slutat med deodorant!!

Själv luktar jag ganska snabbt välmarinerat vildsvin ifall jag glömmer att ta deo en dag efter duschen. Skulle dock vilja hitta ett mer naturligt alternativ att vara torr och fri från armsvettslukt under armarna.

• Bedan
    Snigelkotten skrev 2010-05-18 09:40:29 följande:
    Låter direkt livsfarligt. Nu får folk sluta med det också. Kemikaaaaalier!
    Du får ursäkta, men jag fattar inte hur vad andra har under armarna kan vara DITT problem. Tar du åt dig eller? Är avundsjuk för att du inte vågar dig på naturlig hudvåd? Eller vad är problemet?
  • Bedan
    Virriga Vera skrev 2010-05-18 09:44:53 följande:
    Är allt svart eller vitt för dig? Jag ser inte en enda här som inte vill dofta gott, däremot ser jag att de flesta vill göra det med måtta. Är det verkligen så du bejakar din kvinnlighet med att lukta starkast? Jag bejakar min kvinnlighet genom att vara jag inte med att sprida ett doftmoln där jag går.
    Min sambo älskar att lukta på mig när jag luktar naturligt och fräscht av min egen doft. Eftersom jag är allergisk använder jag inte parfym och jag tycker inte heller att jag behöver det.
  • Bedan
    SweetNilam skrev 2010-05-18 10:38:41 följande:
    Jag vill ändå inte täppa till i armhålan! Det är ett känsligt ställe, rakt in till känsliga kärtlar. Oavsett vad som inte framkommit eller har framkommi i forskning vill jag inte tillföra kemiska tillsatser till min kropp, helt i onödan. För jag behöver inte det! Observera alla jag i alla mina inlägg! Vad som är viktigt för dig skite rjag i! Min "odör" försvinner med vatten. Tråkigt om inte din gör det...
    Nej men sluta nu SweetNilam, du måste ju förstå att du nu måste börja använda deo! Man kan inte bestämma själv över sina armhålor, herreguuuud asså {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Jag har slutat med deodorant!!