Inlägg från: MalinEddie |Visa alla inlägg
  • MalinEddie

Jag har slutat med deodorant!!

Kya skrev 2010-05-17 20:48:20 följande:
    jag behöver definitivt använda deo. jag svettas stora mängder från armhålorna nästan hela tiden, och det börjar lukta tillslut. min mamma opererades, hon hade för mkt svettkörtlar i armhålorna och fick en reducering. möjligtvis att jag har detsamma? jag vet inte. jag funderar jämt på att testa absolut torr istället, men av nån anledning glömmer jag jämt att köpa det?
    Jag använde absolut torr i tonåren när jag svettades väldigt mycket. Jag slutade dock ganska fort eftersom jag vart alldeles torr under armhålorna och började flaga. Jag vet inte men jag tror att den innehåller en massa alkohol som irriterade. Obehaglig produkt tyckte jag. Jag hoppas du reagerar bättre än jag!

För att svara på TS, jag använder både deo och parfym varje dag, helst som matchar.
  • MalinEddie
    Kya skrev 2010-05-17 20:59:05 följande:
    ja jag har hört om många som inte har reagerat bra på det. men jag tänkte att jag kan testa köpa det någon gång. om jag reagerar dåligt på det så får jag sluta använda det helt enkelt. men det vore skönt att slippa svettlökarna nån gång.
    Jag tycker absolut du ska prova! Vi är alla olika känsliga för produkter. Positivt var att jag slutade svettas helt och hållet med absolut torr. Jag hoppas det gäller dig också fast utan biverkningar{#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Jag har slutat med deodorant!!