Fler som snart ska börja med Pergotime??
nu är jag på BIM+1 och ingen mens men en massa flytningar o halsbränna
Ljus82: Som jag skrivit förut, så länge mensen inte kommit så finns chansen fortfarande att du kan vara gravid! :-.)
Ja ni tjejer visst är det ett evigt räknande och väntande detta.. Känns lagomt kul..
Undrar hur mycket sämre spermierna blir om man har sex varje dag?! När vi "gjorde" sonen så hade vi sex 1-2 ggr/dag i en månad! haha.. Och det tog sig direkt.. Men så var det ju 2 år sen, man blir ju bara äldre..
Här känner jag ingenting förutom att det spänner i brösten lite.. Men ingen ÄL än så länge.. Är på dag 11 idag och förra gången fick jag på dag 9..
Sassa: Helt klart att man får offra sig när man vill ha barn.. Även om halv 6 inte är den mest upphetsande tiden.. haha..
Skrållan: Jag håller tummarna för dig!
Skum upplevelse du fick! Inget jag känt mer än (svullen och stenhård) när jag var höggravid och skulle försöka mig på dom akrobatiska övningarna som krävs för sexandet och det kom sånna rejäla förvärkar..
Men jag kan tänak mig att Pergotime påverkar allt därnere så man blir mycket mera känslig.. Ni får väl ta det lite lugnt i sänghalmen. hehe..
Wiiee!! Jag har fått fullt utslag på ÄLtestet! Jag som var helt säker på att jag inte skulle få någon ÄL denna månad eftersom den inte kom samma dag som förra gången. Håll tummarna för oss u!
Skrållan: Kommit något mer?
Sassa: Hur går det för dig?