sassa07 skrev 2010-08-02 18:36:45 följande:
Det kommer att bli en bebis i ert hus!!! Kan ni inte göra en bebis ute då
Förstår att du deppar och det har du all rätt till att göra... Köp lite gott godis och
kolla på någon bra film och bry dig bara om dig själv
Snart är det våran tur....
Ja, blir det ingen bejbis inne så får vi väl gå ut. Haha!
Verkligen depp. Denna månad blir det ingen pergotime heller. Får se vad kroppen säger om det.
Har sista semesterveckan nu, snacka jag ska njuta av den och bara ta hand om mig själv.
Eddam skrev 2010-08-02 21:18:51 följande:
Skrållan: Jag förstår precis hur du känner, som nån skrev, du är inte ensam..
Men det kommer bli våran tur! Snart!!!! Gråt och tjura en stund och kom igen sen. Det bukar funka bra på mig.. Men du har full förståelse från mig...
Ang Pergotime så var det ju slut när jag hämtade ut det för nån månad sen oxå. Nu vet jag inte vart du bor men har du provat på dom olika apoteksmärkena? Här har vi flera olika apotek och dom kan ju inte kolla i varandras lager som dom kunde förut..
Det finns två olika apotek var jag bor. Jag gick in på ena, och hon där kunde ringa till det andra apoteket och höra om deras lager - trots att det inte är samma bolag. Hon kunde även ringa till grannstaden och höra efter på de två olika apotek som finns där. Slut överallt.
Så nu får jag väl blöda mig igenom den här mensen, och sedan hoppas på att jag får ÄL utan pergotime. Ska denna gång vara flitig med att göra ÄL-test.