sassa07 skrev 2010-08-05 21:19:12 följande:
MD77: Man får deppa... men jag förstår att det känns tungt! Har du tagit ÄL test??? Men än finns hopp om att ÄL kan ske eller att mensen dyker upp!
Du menar att du måste starta med "mens" tabletterna nu igen??? Kan man bara starta med dom eller måste man vänta på "rätt tid"??
Jag har testat AC.. mådde skit illa!
Jag testar varje dag fortfarande men ingenting och jag känner ingenting heller...men förhoppningsvis så kanske jag får mens ändå och kan börja med pergo igen. Om jag inte får mens på dag 30 så kommere jag kontakta läkaren och få primolutt utskrivet igen, jobbigt att börja om och all väntan tar snart kål på mig....
Jag har ätit AC i 3 dagar nu och mår inte illa alls, förhoppningsvis kanske det ger någon bra effekt
Hoppas ÄL blir starkare så att du kan sätta igång tillverkningen
Eddam skrev 2010-08-05 22:09:16 följande:
Md77: Fortsätt att testa ett tag till du kan ju få en sen ÄL och börja knapra tabletterna sen.. Ingen idé att vänta ju.. Har du Primolut eller liknande "menstablett" utskrivet om som du kan hämta ut eller måste du till läkaren först?
Vad är AC?
Vad har ni andra haft för cyklar med Pergo, alltså hur långa?
Jag har haft 22 och 28 dagar..
Jag fortsätter ett tag till... Behöver bara ringa gyn så skriver hon ut Primolut. Min cykel var 25 dagar med Pergo.
AC är Agnus Castus/munkpeppar. Jag tyckte att det verkade bra så jag måste testa, är lite desperat så jag testar det mesta
Här är lite info om AC:
Örten Agnus castus traditionellt använt vid: PMS, speciellt ömma bröst och/eller känslomässig obalans Trög eller ingen menstruation, mellanblödningar Ångest, oro, mild depression etc. pga. sköldkörtelobalans Ofruktsamhet, amningsbesvär Störd kvinnlig utveckling Tonårsakne Klimakteriebesvär Normalisera hormoner efter p-pillerbehandling Bröstmjölksstimulans