sassa07 skrev 2010-10-18 14:28:36 följande:
Vinden viner utanför jobbet, jag vill hem.... Måndagen startade kanon men nu på em känns det skit!
Varje gång innan BIM så känns det som man är så nära toppen på berget, jag drömmer mig bort hur jag ska säga till Mamma att jag e gravid,hur det känns när plusset visar sig, hur jag kommer att se ut i ex. mån 6. , vilken ny vagn jag ska köpa, namn på bebben osv osv
Jag går som på ett rosa moln, och sen när den j-la mensen dyker upp känner jag verkligen slaget i magen!
Så nu är jag här några dagar innan BIM och har en känsla att nada har hänt, för jag känner ingenting i magen idag... Urk!
----------------
k berg: ja det är kämpigt!!! Jag trodde väl iaf inom några månader men ikke sa nicke! Undra vem som straffar mig, för jag har inte gjort någon nåt dumt
Ska du tillbaka på zonterapi??? Sa hon/han något om dig! Tyckte du att det gjorde ont???
Jag tror det är bra att man dagdrömmer lite. Tror man håller hoppet uppe med lite framtidsplaner. Tycker du ska fortsätta med det för när du väl har plusset i din hand så är du beredd!
Men jag vet absolut hur det känns, man vill gå och gräva ner sig nånstanns när mensen kommer.. Usch! Men ni får inte ge upp!!
Sancia: Ohhh vad roligt!!!!!!!!!!!!! Grattis igen!!!!!