sassa07 skrev 2010-11-04 15:00:15 följande:
ellenkey: Deppa, det har man rätt till men sen är det nya tag som gäller!!! Skönt att du ska få fler tabletter av syskonmaking
k berg: Hur va det på zonterapin idag??? Fick du din mens?? Spolning har jag inte gjort men skulle det hjälpa dig så varför inte
-----------------
Stor kram till er alla här, ni är toppen!
zonterapin var toppen!! jag somnade igen - hur skönt som helst
! japp, mensen kom. tyvärr 2 dagar försent så att man hade hunnit få upp förhoppningarna...
eftersom jag inte ska på spolning förrän den 7:e dec och inte käkar pergo denna månaden har jag och sambon bestämt oss för att ta en "time out" från allt vad bebisverkstad heter. så gott det nu kan tänkas gå... men jag känner att det står mig upp i halsen nu med allt vad det innebär med äl, bim, känna efter symptom, stress och press osv. ni förstår säkert vad jag menar... jag är verkligen glad för alla er som plussat, men eftersom så många gjorde det nu i oktober så blev jag nästan ännu mer stressad av det... det är så jäkla frustrerande att göra ALLT som står i ens makt för att det ska bli barn men så händer det INGENTING. förlåt att jag är så negativ, men jag försöker förklara mitt behov av att ta en paus... sen är det ju inte säkert att det kommer att gå, såklart kommer man ju säkert känna efter som tusan (som vanligt) mellan äl och bim. men jag ska i v f ge den här "time-outen" ett ärligt försök. tror jag skulle må bra av det
så, jag kommer hålla lite koll i tråden, men inte lika mycket som förut...
stort lycka till alla duktiga tjejer!!