• ellenkey

Fler som snart ska börja med Pergotime??

MD77: Menade vagiatorier Om jag nu har äl idag, är det bäst att börja på söndag kanske? Ska iaf ta 2 ggr om dagen.. Bäst att testa med en äl-sticka på söndag så äl verkligen är över!

• ellenkey

Gakken: Vilken sötis!! Hoppas att ni fick till det 1 dag under äl iaf!

Nu är äl definitivt över, testade i morse neg så jag börjar med progesteronet imorgon bitti!

• ellenkey

MD: Jag tar också det för lutealfasen, har 7-8 dagar i vanliga fall. Hoppas på att plussa dag 14 efter äl nu

• ellenkey

Sweetgirl: Grattis!!! Vad härligt!

malika: Ja det ser verkligen ut att vara positivt, sexa på nu! Så såg mitt äl-test ut för ett par dagar sen.

Har tagit mitt första progesteronvag nu så jag har stora förhoppningar denna månad

• ellenkey

MD77: Hittills inget kladd faktiskt, kissade nog ut det mesta Men hur länge väntar du med att gå på toa efter? Måste man ligga kvar? Nu tog jag mitt kl 5 i morse då lillan väckte mig, sen somnade jag om en timme så det var ju ok, men hur gör man en vardag när man ska upp på morgonen direkt?

Inga biverkningar heller... hmm men min gyn sa att jag bara skulle ta det fram till plusset.. varför ska du ta till v 12?

• ellenkey

MD77: Bra att du sa det, ska säga det till min gyn! Tack! Får nog ställa klockan extra tidigt varje morgon, kan omöjligt sitta still med 3 barn att ta hand om på morgonen

• ellenkey

MD77: Det var väldigt kladdigt när jag gick upp i morse Men vad gör man inte? hihi

• ellenkey

sassa: GRATTIS!!!! Ni som försökt så länge!! Jätteglad för er skull!!

Ang er som testar lite alternativa metoder för att bli gravida, så kan jag säga att jag testat allt.. glandin, rosenrot, apriforce mm mm men inget har fungerat! Så nu struntar jag helt i dessa och tar det läkaren ger mig

Här känns det deppigt, som jag sagt förut gillar jag inte tiden mellan äl och bim, är rädd för att bli besviken.. igen.

• ellenkey

sassa: hur många kurer pergo åt du innan plusset?

• ellenkey

Haha ang tvillingar så sa mannen att det inte skulle vara så dumt att få, trodde jag skulle svimma Trodde att det var en vi siktade på

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??