• sassa07

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Fimpen72: Tråkigt att mensen kom Skit skit skit!!!
    Vad begär sjukvården då???
    Får ni det gratis i eran kommun även om ni har barn sen tidigare???
    Vi får det inte i min kommun! Här får vi öppna plånboken, och det ser ut som vi kommer att få göra detta! Ska på IVF besök den 9:e Nov
    ------------
    Syskonmaking: Skönt att det slutat!
    -----------
    MD77: Har du ÄL känningar???
    ---------------
    Pladdermaja: Jag har oxå haft vattniga flytningar i typ 2 dagar... Jag kanske har missat något inlägg men hur länge har ni försökt???

• sassa07

Jag ska ha mens om ca 1v, räcker det med sex nu kanske Funderar på om jag har en kortare lut.fas men som ni skriver verkar ju det bli svårare att bli gravid då??!!
    Grrrrrrrr... Ja ja jag kanske ska ge mig på äl test nästa månad
    Har inga spec känningar, å har haft lite molvärk då å då....
    Drömde om en gravid kvinna i natt.... Hoppas att det var JAG!!

• sassa07
    flingan skrev 2010-10-17 07:11:32 följande:
    -------------------------------------------------- -
    sassa07 -Jag slutade med p-pillrena i jan 2010. Första pergokuren denna omgången. Själv då?

-------------------------------------------------- ------
    Skit att din mens kom! Nya tag
    Vi har försökt sen Mars -09!!! Så här går psyket som en berg o dalbana!!!
    -------------------
    MD77: Nu håller vi tummarna! Resa iväg tidigt på morran och försenad flyg är inte det roligaste, men denna gången håller vi tummarna för ett + och då är det värt det
    -----------------
    ellenkey: Jag känner nog inte att jag har blivit illa mottagen men jag kanju känna att man ibland sitter dom ett frågetecken och fattar ingenting, eller att ALLA frågor/funderingar kommer när jag startat bilen och kört iväg även om jag haft "minnesanteckningar" med mig
  • sassa07

Fimpen72: ordet BMI borde förbjudas!!! Skippa det helt!!! Muskler, benstomme mm höjer ju BMI...
    Nä jag tycker att mäta sig är det enda rätta!!! Man kan fort. minska i midjemått  utan att vågen visar mindre!!!
    Hur länge får du äta pergo??? I min kommun har gyn sagt inte mer än 6 omgångar sen får man söka privat!!

• sassa07

Vinden viner utanför jobbet, jag vill hem.... Måndagen startade kanon men nu på em känns det skit!
    Varje gång innan BIM så känns det som man är så nära toppen på berget, jag drömmer mig bort hur jag ska säga till Mamma att jag e gravid,hur det känns när plusset visar sig, hur jag kommer att se ut i ex. mån 6. , vilken ny vagn jag ska köpa, namn på bebben osv osv
    Jag går som på ett rosa moln, och sen när den j-la mensen dyker upp känner jag verkligen slaget i magen!

Så nu är jag här några dagar innan BIM och har en känsla att nada har hänt, för jag känner ingenting i magen idag... Urk!
    ----------------
    k berg: ja det är kämpigt!!! Jag trodde väl iaf inom några månader men ikke sa nicke! Undra vem som straffar mig, för jag har inte gjort någon nåt dumt
    Ska du tillbaka på zonterapi??? Sa hon/han något om dig! Tyckte du att det gjorde ont???

• sassa07

MD77: Jag tycker oxå att du e stark å tuff! Vilken fin historia Gråter Hur tar du ställning till(Om man får fråga) om du träffar den rätte innan du har plussat?? Håller ju tummar å tår för denna gången
    ------------------
    Sancia: Lovley!!!
    --------------
    k berg: Jag skulle  oxå äta omega 3. Andra gången somnade jag till när hon höll på bakom nacke, huvudet å öronen.
    Vissa punkter under fötterna gjorde ont! Hon anv en plastpinne under mina fötter för att släppa på det!
    Man kände rikigt kristallerna när hon drog då....

Hoppas att vi snart kan få uppfylla våra drömmar....
    Men tyvärr din fråga har jag inget svar på!

• sassa07
    MD77 skrev 2010-10-18 21:33:13 följande:
    Om jag träffar dehn rätte innan jag plussat så blir jag överlycklig, det är ju klart att jag vill det. Apropå det så ska jag faktiskt på dejt nu på lördag :) Får se hur det blir :)
    Va spännande Ska tänka på dig och håller tummarna att det är Mr right
  • sassa07

Kaakis: Välkommen hit!!! Tråkigt att höra att du har blivit illa behandlad!

Lillamy3: Vi har hållt på sen Mars -09! 3e omgång pergo nu!!
    ---------------------

Tyvärr :-/ e jag inställd på mens! Det har molat lite då å då under dagen! Jag försöker hitta symptom, det enda är att jag känner mig gråtfärdig...
    Va låååångt det känns till den 24:e

• sassa07

Syskonmaking: Lycka till idag

-------------------

• sassa07
    MD77 skrev 2010-10-20 06:51:19 följande:
    Ja, det ska bli kul. Härligt att höra att det är fler som träffat sin drömprins på nätet, då finns det ju hopp
    i alla fallGlad 
    Han ville att jag skulle isa stan lite först sen ska vi gå och äta middag. Han kör bilen hit så han kommer inte at dricka så då klarar jag mig också från att drickaGlad 
    han kanske tror att han får sova över
    ------------------
    Igår fick jag hem min journal fr gyn som jag måste ha med mig till IVF mötet! Det va ju värsta grekiskan, mitt egna namn å personnummer kunde jag tyda iaf!
    Molar i magen, och igår inbillade jag mig illamående!
    -------------------
    Fimpen72: Duktigt att gå ner långsiktigt Men jag säger ändå buuu för BMI!!
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??