Fler som snart ska börja med Pergotime??
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Nu har jag varit hos gyn och gjort ett VUL, domen blev:
Fin 3-skiktad slemhinna på 7,4 mm
2 äggblåsor på ca 9 mm
Hon sa att jag antagligen inte kommer att få ÄL till helgen och det är svårt att veta hur de utvecklas, om det blir båda eller bara ett av dem. Jag ska tillbaka på måndag och se om/hur de växt. Hon tyckte att jag ändå kunde testa med LH-stickor om jag ville, man vet ju aldrig...
Det känns i alla fall som att det finns hopp för ÄL, det känns bra. Sist växte mina ÄB 3 mm/dygn så om de gör de nu med så kommer en eller båda att vara ca 21 mm på måndag. Så nu är det bara att vänta och se...
Jag äter Clomiphene Citrate.. Känns lite halvmysko eftersom allt står på grekiska så jag kan ju inte ens köra googletranslate med det, har ju inga sådana bokstäver på mitt tangentbord.. haha
Smurfette77: Roligt att vi äter samtidigt.. Ska bli spännande och se om dom funkar..
MD77: Hejja hejja!!!
Sassa: När räknar du med att ha BIM? Eller har du bestämt något datum dom du ska börja med "menstabletter" igen?
MD77: jag håller med dig! Hoppas hoppas hoppas! Är det någon som väntar på bim? Eller är det agglossning som gäller för alla?
Ohh vad roligt Fimpen!!! Det där skulle jag tolka som ett plus!!! Jag vågar skriva GRATTIS!!!!!!!!!!
Låter underbart med äl dag 13-15, hoppas på det igen då!
Men hur vet man att inte för många äggblåsor växer till om man inte gör vul? Min gyn var väldigt tydlig med att jag måste komma dit dag 12-14 för vul.
Vet din gyn om att du äter tabl från nätet, tycker de att det är ok?
Har inte ätit pergo tidigare så jag vet inte vad som kommer hända för min del.