Fler som snart ska börja med Pergotime??
MD77- Tycker du är tuff! Har du någon när och kär som vet om dina försök?
Vet knappt om jag vågar skriva detta, men jag har idag sett ett litet hjärta slå väldigt fort! Och enligt VUL var jag på dag 7+2 vilket ju stämmer bra med 7+1 som jag räknat fram.
Nu funderar vi hur vi ska fira!
men ååh så underbart!! grattis grattis!!
sassa07 - jag har inte heller gjort nåt dumt, jag är rena rama ängeln ;) zonterapueten var en hon, och Ja, jag ska gå tillbaka dit. det kändes jättebra, jag tyckte bara att det var skönt & avkopplande. jag kände mig väldigt nedvarvad efteråt, och det kan jag behöva! njae, hon sa inget speciellt egentligen. hon kände lite "obalans" i sköldkörteln som hon sa var väldigt kopplad till hormoner och ägglossning mm. men annars så sa hon att jag verkar vara i väldigt bra balans :) jag skulle öka på min dos med omega 3 tyckte hon och så skulle hon skicka med mig någon special special mineralolja, men den glömde jag... hoppas hon sparar den till nästa gång jag kommer dit :) hur var det för dig? fick du veta om några obalanser..?
jag dagdrömmer oxå ofta om sådana saker, att få berätta för familjen, att faktiskt stå där med plusset i sin hand, att ha en stor, go, tjock mage som alla vill klämma på... man känner sig lite fånig och barnslig när man tänker så, men det är ju såå mysigt! och förhoppningsvis är det bara av godo :)
jag har en fråga: är det någon som kan förklara på ett lättförståligt sätt vad pergon gör i kroppen? lever ägget/äggen längre? på vilket sätt ökar det chansen att bli gravid?
ha en skön kväll!