Inlägg från: MD77
|
-
-
Jag hade ÄL 16-17/9 och sitter här och känner samma sak som du...börjar tro att det kanske har med Pergon att göra. Enlingt BM så gör de att alla känningar förstärks. Men jag hoppas att det inte är mensvärk vi känner!Smurfette77 skrev 2010-09-19 20:05:52 följande:Idag är jag 3 dagar efter ÄL och har lite "mensvärk", någon annan som haft det efter att ha tagit pergo? Man känner ju iofs efter alldeles för mycket just nu
-
Syskonmaking: Härligt med ÄL! Då vet man att det kan/kommer att bli en bebis! Jag har aldrig känt sån hunger, tur det! Kan bero på att jag i helgen ätit en hel del, varit på bröllop och dop, så jag har intte hunnit bli hungrig
Lycka till nu, det ska bli så kul med alla plus som kommer snart! -
sancia: Spännande...känner du några symptom?
-
Varning för intima detaljer! Började känna av det igår ... här börjat svullna därnere...någon annan som känt det någongång?
-
NEJ, skit också! Hoppas att det kan vara så att du plussar senare. Annars så hoppas jag att du får mens snabbt så att du kan börja om igen!
Vi MÅSTE få några plus den här månaden, det är inte rättvist annars!
-
Ja, det är antagligen som du säger...alldelse för tidigt och att det är PMS. Om jag nu ska gå in på detaljer så är det de yttre blygdläpparna som svullnat. Är väl bara att vänta och se...Blir lätt att jag letar efter en symptom som kanske egentligen inte betyder något, men jag är den sorten som känner efter och letar för mycket!barnlängtan2011 skrev 2010-09-21 09:33:40 följande:Åh så tråkigt sassa men så länge du inte fått mens finns det ju hopp! Sancia Så spännande! Vantar med spänning på uppdatering. Ska du ta ett nytt test senare idag? Eller vantar du till imorgon? Md svullen var då? I underlivet, eller buken? Vill inte vara tråkig men det är nog för tidigt för grav symptom. Troligen mera vanlig pms, men snart så, ägget fäster ju ca 1 v efter äl och först efter det uppträder symptom på grav. Nu har jag ägglossat i varje fall, skönt, mindre ont. Sambon blir nog glad oxå .
-
Sanica: JIPPI!! Vad kul! "Vårt" första PLUS!!! GRATTIS, GRATTIS!
-
Underbart! GRATTIS!!! Hoppas att du får en härlig graviditet!
-
Första plusset! Nu ska det bli fler!
Nu ska det bli barn listan:
Sassa07: BIM 21/9
Sancia: BIM 26/9
Fjällräven: BIM 28/9
Smurfette77: BIM 28/9
MD77: BIM 1/10
Syskonmaking: BIM 2/10
Barnlängtan2011: BIM 5/10
Fimpen72: - BIM 15/10