Fler som snart ska börja med Pergotime??
Här känns det mest som att mensen kommer att komma när som helst, ska försöka att inte testa förrän på onsdag! Men är sååååå nyfiken!
Ljusgläntan3030: Lycka till med sprutorna!
Egentligen fick vi inte vänta så länge ca 4 veckor, jag va så (dum) och ärlig och sa att om 4v har vi försökt i ett år så då fick jag ju ingen tid innan... Så jag fick typ en tid på årsdagen men sen har det väl gått rätt fort, allt har ju hängt på när mensen kommer!
Som du skrev till mig, denna tråden är till för att deppa oxå!
Förstår mycket väl hur du känner, det är inte lätt! Vissa dagar blir ett H-ete!!! Man vill så gärna å hoppet känns så nära när man väntar på mensen!
Jag har haft många depp dagar denna månad... Visst kan det vara skönt att semestern är slut så man kan tänka på annat, men snart är det våran tur!!!
Hoppas att du mår lite bättre idag, en stooor kram till dig
Skiiiiiiit.... Grav.testet visade neg. SKIT SKIT SKIT!!!
Bara att invänta mensen! Och mer pergo får jag ju inte denna gången så det
Syskonmaking: Då håller jag tummarna att det går vägen med dubbeldos av pergo
Ingen mens i sikte här heller!!!
Varför behagar den inte att dyka upp "i tid" denna månaden???
Ringde gyn idag och frågade efter mensen, nej då men hon tyckte oxå det va konstigt att jag inte skulle få en tredje omgång av pergo! Men hon kan inte bestämma, det gör ju doktorn.
Frågade ang IVF och enligt henne går man genom dom. Funkar det så???
Igår brast det och efter det hade jag å min sambo ett seriöst samtal. Det lutar år att vi inte skaffar syskon till våran son...
Ändå ringer jag till gyn idag, så något inom mig vill ju men jag vill NU!!!
Fjällräven: Hoppas hoppas! Skönt att ni fått en tid
MD77: Håller tummarna för dig som vanligt, men nåt om Provera kan jag inte...
Då va mensen här.....
Syskonmaking: Jag har inte fått kolla mig denna gången om jag hade äl, kanske kollade dom mig inte eftersom jag inte skulle få pergo igen!