• annakohler

Fler som snart ska börja med Pergotime??

tog min första tablett i andra kuren idag....känner lite lätt huvudvärk bara men inget mer

• annakohler

finns det någon som har fått fler barn än ett

• annakohler

skrållan:  har du testat dig

• annakohler
    Eddam skrev 2010-06-01 08:26:23 följande:
    Jag fick min mens på 4e dagen och kände ingenting innan mer än som du säger, bara känslan att det INTE är på G... Men den kom..
    vad tråkigt men nu kan ni invänta dagen då ni får testa er för ÄL o försöka med en liten till då: vi är inne på 4:e försöket nu ska ha ÄL 13juni
  • annakohler
    Eddam skrev 2010-06-01 09:23:02 följande:
    Tråkigt?? Nää vi vill ju ha mensen så vi kan börja med Pergon!
    okej jag som läste fel kanske...hiihihi
  • annakohler

hur fungerar pergotime och rosenrot tillsammans

• annakohler

ingen aning men jag äter enkelkur av pergotime så det måste nästan bli som en trippelkur med 2 tabletter rosenrot om dagen

för energi får jag inget i alla fall ska ha ÄL nästa vecka men känner redan av något på vänster sida gör ont

• annakohler

ska ta min tredje tablett i andra kuren idag..äter även rosenrot

• annakohler

jag har inte fått göra något UL efter mina kurer åt pergotime i 1år utan att dem kallade mig...detta var 2007 hela året ut ingen som helst kontakt med läkaren...samma nu med behöver inget

• annakohler
    Skrållan83 skrev 2010-06-03 19:56:42 följande:
    Åt du pergotime i ETT ÅR utan att det ledde till någon graviditet?! Eller varför åt du det så länge?
    Min läkare säger att jag max ska äta det tre månader i rad, och sedan om det inte blivit någon graviditet, ska jag få genomgå ytterligare en utredning + att min sambo också kommer kollas då.
    japp 1år exakt åt jag det...utan någon kontroll
    startade 2007 (januari) blev gravid 2008 (januari)
    blir förmodligen likadant nu med
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??