• Majuuu

Desperata kryssningen...

hogge pogge skrev 2010-05-19 23:07:50 följande:
    Vi ska ses redan på fredagen och ligga kvar i sängen hela lördagen
    Ja det kan jag förstå.. Håller tummarna att det blir bra för er irl!
  • Majuuu

Vad säger ni Malena o daddy? Ska vi boka kryssningen med oss 3 i en hytt o så om nån till vill haka på så går det säkert att lägga till i efterhand..

• Majuuu
    daddy XL skrev 2010-05-20 21:20:15 följande:
    jaa visst jag e på så länge jag slipper åka ensam :P isf får man ta med nån kompis bara . jaa e ju onödigt med 2 hytter och om nån skulle få ragg så får man väl komma överens och  "ragget! har troligtvis oxå hytt ju....
    Nej, du blir ju inte av med mig.. Det är ju jag som startat kryssningstråden, så det är ju självklart jag ska åka..
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-20 21:43:45 följande:
    jag ska ju oxå me. Mig blir ni inte av med haha
    Härligt!

Men ska jag boka ikväll då?
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2010-05-20 21:52:32 följande:
    gör så ...kom ju på att man inte kanske skulle skicka servitrisen till baren hela tiden då kanske hon fastnar där haha
    Ja du får nog gå nån sväng så inte jag o Malena fastnar i baren..
  • Majuuu

Nu är kryssningen bokad o betald o ni är skyldiga mig 223kr var..

• Majuuu
    daddy XL skrev 2010-05-20 22:01:14 följande:
    haha låter bra  får väl se om du träffar nått intressant så får vi 1 till på kryssning så blir det en dubbel dejt på båten ;)
    dubbeldejt?
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-20 22:16:26 följande:
     Inboxa kontonummer så för jag över pengar
    Fixat..
  • Majuuu

Jaa det ska bli så kul!!

Funderade lite på om vi skulle träffas alla 3 innan o käka nåt innan vi går på båten.. Vad säger ni?

• Majuuu

Jag är ju inte vegan heller.. Bara vegetarian.. O vego-mat finns överallt.. Däremot är jag inte så hemma i Sthlm så jag har dålig koll... "Birka-terminalen" är ju på gångavstånd från stan så var som helst där går ju bra..

Vad säger Malena?

Svar på tråden Desperata kryssningen...