Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Desperata kryssningen...

6 dagar kvara bara woooohoooo fan va kul det kommer bli och bara massa tjejer  :D men att det inte är fler som ska följa med e lite dåligt ett tag så lät det som vi skulle bli massor som skulle åka men e väl bara maju ,malena o hennes grannar som skulle med nu eller ?oj juste det va väl manliga grannar kanske hehe

• daddy XL

men hur kan du ha missat den :o  vanlig kryssning med några från tråden bara ...

• daddy XL

ajdå:( men då får ju häxan eller om det är nån annan från tråden som vill med nu vi får tjata lite på dom ;)

• daddy XL

i morrn e det dags :) tur att båten inte avgick så tidigt så man slipper stressa iväg  och jag hör väl av mig till maja när det börjar närma sig avfärd så får vi se vart ni andra är :). så ska man försöka lägga sig i tid här oxå så man inte  är allt för trött inför resan ses i morrn .

• daddy XL

tack tjejer för en Grym resa :) kram på er... nu BAKIS mat fast jag inte är bakis :)

• daddy XL
    Malena79 skrev 2010-10-04 18:07:04 följande:
    Haha nu har jag bokat två nya kryssningar
    vaaa ? galenpanna hur ska du hinna med det och trådfesten :O ? :)
  • daddy XL
    Crazy M skrev 2010-12-29 18:26:57 följande:
    Haha va synd att jag inte lär få nån barnvakt. Och dessutom så är jag inte särskilt desperat heller just nu
    VAA ingen kryssning :O :P får vänta  till års kryssningen blir väl i februari kan jag tänka mig ;) polarn va oxå sugen på haka på tydligen :)
  • daddy XL

du jag har dig TS som har koll och det låter väl bra så får mna se om man kan åka på båda :)

• daddy XL

Jubileumskryssning 13 maj
    Vem kan o vill?
    Majuutschi
    MrC (åker ej Silja)
    Cajsasmamma
    Daddy XL

• daddy XL

yeeeeehaaa tyvärr ett tag kvar till kryssningen men men  den som väntar på nått gott ..... ;)

• daddy XL
    MrC skrev 2011-03-25 17:57:12 följande:
    ....väntar ALLTID för länge!
    kunde satsat allöt ägde på att den kommentaren skulle komme ;)
  • daddy XL

NEDRÄKNINGEN KAN BÖRJA ;) såg ut som det skulle bli hyffsat väder oxÅ

• daddy XL
    MrC skrev 2011-05-14 17:27:55 följande:
    jejosa skrev 2011-05-13 18:47:08 följande:
    ha en tokrolig kryssning!
    Ja jävlar också! Båten sjönk inte, alla lever och ingen var nykter.
    Det här måste vi göra om. Hjärta
Svar på tråden Desperata kryssningen...