Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Desperata kryssningen...

men tjejer ni kommer nog allihopa somna om jag börjar berätta historier och m nu blev det där ju nästan en utmaning :P tyvärr brukar man ju somna ganska fort men får se till att va utvilad på nått sätt  :)

• daddy XL

men vilken båt då ??

*skickar över nybakta kanelbullar till allihopa ' ;)

• daddy XL
    Majuuu skrev 2010-08-21 20:47:34 följande:
    Ja sockret skulle ju inte sova alls sa hon...
    och malena e säkert på dejt ....
    hmm blev inte så många kvar då ju :O och dom 2 som e kvar kommer säkert sitta uppe nånstans efter all dans och prata ;)
  • daddy XL
    sonen08 skrev 2010-08-21 20:53:45 följande:
    va kostar 1 hytt?? om man ska sova ensam????
    en som bokar alla hytter som behövs så delar vi upp det så blir nog ingen som blir ensam sen fördelningen kan man ju bara dela ut kort o se hur det bli så länge jag hamnar i rätt hytt haha
  • daddy XL
    Majuuu skrev 2010-08-21 21:01:36 följande:
    Vilka 2 pratar du nu om?
    jag och servitrisen  får hoppas hon inte fastnar i baren hos bartendern när hon jobbar bara :P
  • daddy XL
    Majuuu skrev 2010-09-06 23:17:50 följande:
    Jag röstar på Galaxy i första hand, Birka i andra o Cinderella i tredje..
    låter bra ,brika eller galaxy :)
  • daddy XL

ojoj massor av tjejer  hmm man kanske borde ta med några polare ändå  :)

• daddy XL

Spelar inte så stor roll men den hytt delningen funkar väl :p ,hoppas servitrisen inte vakna av mitt sms nu bara ...

• daddy XL

ska kolla ifall jag har ditt konto nr kvar det brukar ju iaf sparas :) så blir det avklarat iaf 11 dagar kvar nu bara :) ,har polare som är lite sugna som skulle lämna besked innan onsdag ifall dom skulle åka med oxå men dom bokar själva isf :) eller va kanske jag so msa det till dom för att minska risken för ändrad hyttindelning ;)

Svar på tråden Desperata kryssningen...