• Majuuu

Desperata kryssningen...

daddy XL skrev 2010-05-17 06:13:18 följande:
    Planen igår kväll va ju att se lite tv sen gå o titta till datorn men somna så klart har bäddat madrasser i vardagsrummet nämligen hade mys kväll med grabbarna i fredags så då sover vi allihopa  där hehe. får väl läsa igenom masssor när man kommer hem sen jaag är tillbaks i några minuter till  iaf ville väl bara säga godmorgon och god  morgon servitrisen och hoppas du och ni andra  får en bra dag ;) !
    Är det jag som är servirtisen nu?
    Ha en bra dag du oxå!
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2010-05-17 16:41:20 följande:
    klart det va  dig jag prata om,  har haft en bra dag här :) men e så mycket som måste göras överallt har hand om ett projekt på jobbet nu och sen så e det ju barnen o alla avslutningar o sånt som börjar snart ... måste  göras reklam för vår kryssning tjejer  annars blir det väl vi 4 haha
    Det har varit helt ok dag här oxå.. Har väl varit lite för trött, men jag har bara mig själv att skylla... Måste bli bättre att lägga mig i tid, var helt död imorse.

Ja ikväll ska vi göra smygreklam för kryssningen överallt..
  • Majuuu
    Här är listan:

Vilka kan följa med på kryssning 5-6 Juni? OBS!!! Nytt datum!!

1 Majuutschi
    2 Malena79
    3 Daddy XL
    4 sugar rush
    5
    6
    7
    8
    9
    10

Komsikomsi!!
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2010-05-17 23:52:54 följande:
    jag fick ju ett present kort på birka i lördaga när jag joggade kom jag på så får väl se om det gäller det datumet så blir det lite billigare ,ska se om det är så att man ska beställa buffen då om det ska gälla brukar väl va nått sånt ju. simma lugnt !!
    Härligt! Kolla upp det på en gång..

Hur tycker ni andra vi ska göra med mat? För min del är frukost ett måste, det andra kan man lösa på annat sätt kanske.. Iaf alla andra. Själv är jag ju vego o utbudet var inte såå himla stort sist på cafét..
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-18 13:01:36 följande:
    Jag tycker vi ska äta Buffé oxå och så frukost oxå så klart
    Det finns ju både middag o lunch under kryssningen.. lunchen är iaf buffé har jag för mig.. Vi tog bara frukost sist efetrsom vi åkte till sthlm lite tidigare o käkade innan vi gick på båten..
  • Majuuu
    Lite priser från hemsidan...

Middag : Smörgåsbord , 2010-06-05 18.30
    Smörgåsbord inkl dryck 4 st - Vuxen , totalt SEK : 1 120   (pris/person 280 )

Frukost : Frukost , 2010-06-06 07.30 Frukostbuffé 4 st - Vuxen , totalt SEK : 360   (pris/person 90 )

Lunch
    : Lunchbuffé , 2010-06-06 14.00 Lunchbuffé inkl dryck 4 st - Vuxen , totalt SEK : 660   (pris/person 165)
  • Majuuu
    Hytt-priser:

Paradise Quality 4-bädd
    800 Paradise Sea View 4-bädd
    600 Paradise Class 4-bädd
    400
  • Majuuu

Vad konstig texten blev... Gör om, gör rätt...

Paradise Quality 4-bädd  - 800
    Paradise Sea View 4-bädd   - 600
    Paradise Class 4-bädd  - 400

• Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-18 13:17:56 följande:
    Hm middagen kanske man kan hoppa över iaf. Men frukost är iaf ett måste för mig
    Precis min tanke.. Vi ska väl ändå sitta i hytter o lära känna varandra då..
    Lunchen kan kännas mer lockande, men den kan man oxå klara sig utan för det finns ju annat oxå..
  • Majuuu
    hogge pogge skrev 2010-05-18 13:42:53 följande:
    Är det Birka ni ska åka med? Jag brukar åka med VikingLine och då finns ju buffén på kvällen vilket brukar vara ganska skoj. Finns ju stora bord, och vin och öl så mkt man orkar och hinner med På viking har de ju börjat med att taxfreen är stängd på utresa och de kollar igenom väskorna när man går på och häller ut medhavda grejer så buffén brukar liksom vara själva grejen Iallafall prismässigt.
    Det är väl Ciderella du snackar om.. Men Viking är stökigare än Birka.. Birka är trevligare tycker jag... Dessutom är jag typ uppvuxen på Viking så jag är lite trött på dom båtarna..
Svar på tråden Desperata kryssningen...