Inlägg från: BrejkStyle |Visa alla inlägg
  • BrejkStyle

Desperata kryssningen...

sonen08 skrev 2010-08-21 20:59:27 följande:
    min är 2½ o gillar de ännu   inte mig något emot
    Hehe ja hade ja inte blivit sparkad i ryggen ett par ggr hade ja med gillat det men de var inte så uppskattat.
  • BrejkStyle
    sonen08 skrev 2010-08-21 21:00:36 följande:
    japp de är en fredag vi åker..
    Ok. de löser sig väl när det närmar sig, låångt kvar!
  • BrejkStyle
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 20:26:57 följande:
    Nej på söndag. Men måste ju hitta en buss som går hem till småland innan dess. Därför jag undrar om tider så jag kan kika på avgångar hemåt
    Men det går såna bussar som är länkade till båten! =) Troligen e de väl samma som ja o kussen åker med! =)
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 20:47:58 följande:
    vi är ju några som ska träffas på centralen...
    "Några vilka då?" det är ju inte många som skrivit med sig på listan! Bäst är väl att dom nerifrån åker med samma buss som har anslutning till båten man åker med? Blir oftast lite billigare också ! Ja åker för första gången båt nu i helgen som kommer så för mig gör det inte så stor skillnad vilken båt vi åker..Men helst billigast möjligt!
  • BrejkStyle
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 20:55:52 följande:
    Priser mm vore ju bra att veta.. och att ni bestämmer vilken båt mm. Nån av dom hade inte avgångar från Jönköping, hittade ingen iaf.
    Går det ingen ifrån Jönköping? Va konstigt! hmm...
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 20:59:24 följande:
    Jag, Malena o daddy iaf... anslutningsbussarna härifrån är sällan så mycket billigare men dom tar typ dubbelt så lång tid om man räknar med att dom kommer fram så tidigt...

cinderella är jag inte så sugen på o den är billigast o mest fyllekryssning.. Tyst
    Haha ok 3 personer! De va ju många! Cool
  • BrejkStyle
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 21:00:00 följande:
    Tror det var viking som inte hade bussförbindelser.... men silja o birka verkar ha det.. vid en tid jag inte hinner..
    Ok. Men man får väl försöka hitta något som passar bäst för alla=) Jag vill inte in och yra inne i centrum i stockhlolm innan båtresan, tycker det är omväg, o sen massa tunnelbaneåkande! De är ju ett tag kvar, så det kanske är bäst o planera närmare när det e 2-3veckor kvar?=)
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:03:59 följande:
    Ja om vi kollar på listan så är vi dom andra förutom dig o dina vänner...
    Jo, de verkar inte va så många intresserade! Men jag o MINA vänner iaf, om de blir något åker direkt buss!
  • BrejkStyle
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 21:06:27 följande:
    Kikade på swebus och de hade en avgång vid 12 och då är jag framme vid 16. Vet inte om jag vågar chansa på den som är framme vid 17-tiden....
    Hehe men det löser sig som sagt säkert då! =) Jag kollar 2-3veckor innan för ja måste veta så jag inte har barnet o så!
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:07:06 följande:
    det finns ju några kanske-personer.... Får hoppas dom kan fixa banr/hundvakter osv... Verkar bli fler än sist iaf.. då var det bara jag o Malena.. Men vi hade kul iaf..
    Jo det är ju fler som åker båten annars vore det ju lite torrt kanske! hahah 2 personer på en båt! :D
  • BrejkStyle
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 21:09:01 följande:
    KRYSSNING!!

Vem kan 1/10?
    Majuutschi
    Malena79
    Brejkstyel + vänner
    daddy XL

Kanske:
    MysTic PrincesS

Haha ja sätter mig nog på KANSKE listan istället! Cool såhär! Kyss

KRYSSNING 1/10

Ja:
    Majuutschi
    Malena79
    Daddy XL

Kanske:
    MysTic PrincesS
    Brejkstyle
    Kusin till Brejkstyle!

Haha! :) sååååja!
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:13:56 följande:
    Nu börjar listan se ut som sist ju.... Obestämd
    Hahahaha! Men jag vet inte helt säkert förens det börjar närma sig! Eftersom det nyligen tog slut med exet o sånt så är inte han så "glad" i att jag reser iväg, o tror inte han skulle säga "Ja åk på singelkryssning, de låter bra" AVUNDSJUK, svar ja! Cool
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:23:31 följande:
    Jag förstår.. Bara inte baloo måste jobba igen.. Eller ja, då får jag o Malena göra en favorit i repris...
     Vilken båt åkte ni då?
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:25:30 följande:
    men har ni inte kommit överens om nåt tillfälligt umgängesschema eller ntå sånt än då?
    hmmm.. Jo, men det kan ju ändras lite till som tett.. Skrikandes Hinner hända massor på 6veckor!
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:25:30 följande:
    men har ni inte kommit överens om nåt tillfälligt umgängesschema eller ntå sånt än då?
    Men vi säger att det är som nu då.. Det är min helg nästa helg, Orkar du räkna ut om det är min lediga helg då egentligen?
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:28:14 följande:
    vi får väl se vad som händer med vårt på nästa samarbetssamtal men helgerna lär vi inte ändra på iaf...
    Vårt? :) haha va..
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 21:28:58 följande:
    Du ska vara barnledig då, jag har inte min vilde nästa helg och resan infaller på en helg då jag har honom.
    Ok! Då ska ja säga till honom att han inte får ändra helgerna nått fram tills 1okt har passerat! HAHA! :)
  • BrejkStyle
    Majuuu skrev 2010-08-22 21:34:42 följande:
    Alltså mitt o mitt ex nästa samarbetssamtal... vi har så bra relation så vi måste gå på sånna eftersom vi inte kan prata.. Jeij!
    Jaha haha härligt! Jag o mitt ex har ingen relation just nu, vi har bara damp o skriker! :P Men han lämnar barnet som han ska iaf! En så länge! :D
Svar på tråden Desperata kryssningen...