-
Röstar sammaMajuuu skrev 2010-09-06 23:17:50 följande:Jag röstar på Galaxy i första hand, Birka i andra o Cinderella i tredje..
-
Ska kolla med min granne och några till
-
KRYSSNING 1/10
Ja:
Majuutschi
Malena79
Daddy XL
Kanske:
MysTic PrincesS
Brejkstyle
Kusin till Brejkstyle!
Killkompis till Prosit
Prosits killkompis kompis
Malenas granne (Inte 22åriga grannen ) -
KRYSSNING
När: 1/10 19.30 - 2/10 18.15
Var: Galaxy
Deadline för anmälan: 17/9 9.00
Ja:
Majuutschi aka Prosit
Malena79
Daddy XL
Malenas granne Anna
Malenas granne Jenny
Kanske:
MysTic PrincesS
Brejkstyle
Kusin till Brejkstyle!
Killkompis till Prosit
Prosits killkompis kompis -
Vi kan väl slå till på hytterna för 250:- tycker jag. Jag kan ju dela med Anna och Jenny så får nu en hytt för er själva
Anna och Jenny -
Hmm halva texten försvann visst, Ska kolla upp födelsedatum på anna och jenny. Hur ska vi göra med mat? Frukost känns som ett måste iaf, men jag är sugen på middagsbuffén oxå
-
Kan du inboxa till mig oxå. Håller på att tjata på dom andra så dom kan ge mig pengarna. Så sätter jag in allt till dig
-
Blääää. mina kompisar kan inte åka med nu. Men dom betalar så klart ändå....
-
Har fixat mobilt bredband till datorn nu och funderar på att ta med mig datorn Kanske kan lägga upp lite skandalbilder direkt
-
Kamerabatteriet på laddning oxå
-
Så där ja Nu sitter vi på tåget mot Sthlm. Fan va kul det ska bli
-
Nästa gång får nån annan stå för underhållningen Tänkte skriva att jag inte ens är bakis, men när känner efter så är det nog för att jag fortfarande är onykterMajuuu skrev 2010-10-02 20:52:04 följande:Tack Malena för underhållningen..
-
Haha nu har jag bokat två nya kryssningar
-
När är trådfesten då?daddy XL skrev 2010-10-04 19:11:08 följande:vaaa ? galenpanna hur ska du hinna med det och trådfesten :O ? :)Näpp. Skippar nog den. Blir först en kryssning den 22:a bara för att den var så sjukt billig. sen blir det Banditkryssning den 12:e novemberMajuuu skrev 2010-10-04 19:45:57 följande:Härligt.. Gissar att den ena är singelkryssningen...
-
Hihi en hytt bokad. Dyyyyr var den oxå. Till 12:e alltså. Den 22:a hr jag bokat två så där finns det 4 platser kvar
Så du blev inte helt avskräckt alltså -
Det är Silja Galaxy båda gångerna. Fast den 12:e är det Bandit Boat. Massa snygga killar hoppas vi på