Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Desperata kryssningen...

BrejkStyle skrev 2010-08-21 12:58:17 följande:
    Hehe ja han vill väl ha barn så småning om när han träffat en tjej ! Närmare en till stockholm som sagt! hehe..
    meeen okej verkar vara hopplöst fall...
  • sonen08
    Majuuu skrev 2010-08-21 20:07:06 följande:
    Jag ska väl ev dela med Malena, sockret o Baloo... Eller nja.. då blir ju sonen själv... Men om figuren kommer med så lär dom två ska dela hytt...
    vaaaaaaaa??? ska ja o figuren dela hytt hmmmm... Då KAN JA INTE stå för va som händer hehehe

MEN om han inte ska med då bli ja alone ju
  • sonen08
    BrejkStyle skrev 2010-08-21 20:12:45 följande:
    Nääää du kan få sova inne hos mig o kusinen! ;) haha!
    hehee okej... du tycker de va,...
  • sonen08
    BrejkStyle skrev 2010-08-21 20:20:25 följande:
    Hahahaha! Man sover väl oftast 4a i en hytt? :) Du kan känna dig lugn med mig o min kusin e lugn med! ;P
    hehehe.. hmm lugna med sprit i kroppen?? hehe.. ja visst står ni ut med en fnittrande babblandes mamma s visst ehhehe.. ja kan säga RIST FINNS FÖR SNARK hehehe
  • sonen08
    Majuuu skrev 2010-08-21 20:31:02 följande:
    Vi kanske ska göra lista på vilka som snarkar o bestämma att dom sover i en hytt....
    hehe fast är de fulla så bryr de sig nog inte då brukar alla vara väck hehehe...
  • sonen08
    BrejkStyle skrev 2010-08-21 20:37:20 följande:
    NEJ INGE SNARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är också en fnissig mamma, men ja avskyr snart! :P
    hehehe.. okej då ska ja INTE sova med er.. JA bokar en egen hytt SÅ var alla problem lösta.. Är van o sova ensam så de gör inget.....
  • sonen08
    Majuuu skrev 2010-08-21 20:39:12 följande:
    jag lägger mig aldrig full för då kräks jag nästa morgon.. Jag är uppe tills jag typ nyktrat..
    Okej,.. ja tar en egenhytt så löser sig de alla problem...
  • sonen08

JA blir ALDRIG full bara lullig Så ja somnar när ja är trött

• sonen08
    Majuuu skrev 2010-08-21 20:44:29 följande:
    Men jag tycker det känns dumt om nånn ska sova ensam.. finns säkert fler snarkare eller folk som inte är så lättväckta..
    Men de är lungt... ja kan sova ensam..
  • sonen08
    BrejkStyle skrev 2010-08-21 20:44:37 följande:
    Hahahahah! Det är ja också, kanske därför jag älskar ljudet och TYSTHET? ^^
    Höll på att strypa min kompis sist hon sov här..Fan hon lät som en SUGGA!
    hehe ja älskar sova med radion på hatar när de är tyst när ja är ensam..har alltid radion på nattetid Om ja inte har sovsällskap då hehe
  • sonen08
    BrejkStyle skrev 2010-08-21 20:48:25 följande:
    Om du inte har sällskap! haha.. Jag har aldrig sällskap, iofs är det bara 12veckor sen ja o barnets pappa gjorde slut men ja njuter för fullt av tystheten! :D
    japp fast den enda som sover i min säng nattetid är min son När ja är barnfri så sover ja ändå ensam... sonen samsover med mig sen han var 1 dag gammal Mysigt.
  • sonen08

va kostar 1 hytt?? om man ska sova ensam????

• sonen08
    BrejkStyle skrev 2010-08-21 20:54:15 följande:
    De gjorde mitt barn också fram till 2års ålder! Egen säng som gäller nu! Cool Men det är ju mysigt så länge man slipper få en fot i ryggen!
    min är 2½ o gillar de ännu   inte mig något emot
  • sonen08
    daddy XL skrev 2010-08-21 20:56:23 följande:
    en som bokar alla hytter som behövs så delar vi upp det så blir nog ingen som blir ensam sen fördelningen kan man ju bara dela ut kort o se hur det bli så länge jag hamnar i rätt hytt haha

Men de är lungt ja sover ensam......så slipper nån klaga...
  • sonen08
    BrejkStyle skrev 2010-08-21 20:55:20 följande:
    Beror nog på vilken båt vi åker! =) öh... Är det en fredag vi ska åka? Hoppas inte för då måste ja ju kolla om jag är barnledig med!!! Lördagar passar mig bäst! ^^
    japp de är en fredag vi åker..
  • sonen08
    BrejkStyle skrev 2010-08-21 21:02:33 följande:
    Hehe ja hade ja inte blivit sparkad i ryggen ett par ggr hade ja med gillat det men de var inte så uppskattat.
    de har faktist hänt nån gång men sonen har en halv säng o bree ut sig i
  • sonen08
    KRYSSNING!!

Vem kan 1/10?

Majuutschi
    Malena79
    Brejkstyel + vänner
    daddy XL
Svar på tråden Desperata kryssningen...