• Majuuu

Desperata kryssningen...

Jubileumskryssning 13 maj
    Vem kan o vill?
    Majuutschi 
    MrC (åker ej Silja)
    Cajsasmamma
    Daddy XL
    Lellebror
  • Majuuu

Kollade lite Birka-priser o om man bokar 50 dagar innan får man den billigaste hytterna (typ C-hytt) för 300kr/hytt, typ B-hytt 500kr/hytt o typ A-hytt för 700kr/hytt.

• Majuuu
    Crazy M skrev 2011-03-03 18:45:07 följande:
    Den 11:e åker jag och syrran med Galaxy. Petter spelar då. Vi är ju kanske inte precis singlar längre, men kan ju va kul med lite sällskap om några vill hänga me
    Är du inte singel längre?
  • Majuuu
    Crazy M skrev 2011-03-18 08:25:58 följande:
    Tror det kan lösa sig för mig me. Får snart kontaktfamilj och hoppas på att vi kan få att barnen är där den helgen
    Vad härligt att du får kontaktfamilj!!! {#emotions_dlg.flower}
    Håller tummar o tår att du kan komma med på kryssningen!
  • Majuuu

Silja Galaxy är det Bandit-kryssning så det är inte så billigt om dom inte släpper biljetterna sen när dom inte får dom sålda till Bandit-pris.... Så vi tar inte med det som alternativ....

Om vi ska boka Birka 50 dagar innan avresa o få rabatt måste vi boka innan typ torsdag om jag räknar rätt.... Dock är c-hytterna med 4 bäddar slut, men jag vägrar sova i c-hytt ändå o det är bara 200kr skillnad per hytt om man "uppgraderar" sig till en b-hytt....

Vilka röstar på Birka?
    Jag! 

Vilka röstar på Viking?

• Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-20 12:27:36 följande:
    vad blir det för ca pris vid dom olika alternativen?
    har ju inte kommit igång o jobba ordentligt än
    Birka:
    Bokar man 50 dagar innan får man den billigaste hytterna, dvs motsvarande C-hytt, för 300kr/hytt, B-hytt 500kr/hytt o typ A-hytt för 700kr/hytt.. Sen brukar jag alltid vilja ha frukost för jag kan inte leva utan frukost o det kostar 90kr/pers om man bokar in det i samband med kryssningsbokningen..
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-20 12:27:36 följande:
    vad blir det för ca pris vid dom olika alternativen?
    har ju inte kommit igång o jobba ordentligt än
    Viking:

Cinderellakryssning (dvs åka med båt till Åland o tillbaka o taxfreen är typ inte öppen så man måste dricka sin %-dryck i baren eller buffén):
    c-hytt - 180, b-hytt - 380, a-hytt - 540

Amorellakryssning (dvs åka fram o tillbaka till Åbo tillsammans med alla som ska till o från Åbo o även finnarna som åker kryssning från Åbo, men taxfreen har normala öppettider):
    c-hytt - 100, b-hytt - 160, a-hytt - 320

Nu är dessa priser med viking-clubkort o man får väl bara boka 2 hytter per kort o jag o MrC är clubmedlemmar så det skulle innebära 4 hytter max om ingen annan har clubkort... 
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-20 12:33:12 följande:
    Hytter Paradise Class,
    Paradise Class (ins) 2-bädd 1 560 SEK Pris: 1 560 SEK

det är dom priserna jag får fram på birka
    men då har du ju inte utnyttjat kampanjen, dvs klickat så du får in rätt kampanjkod... Maja har koll så försök inte..
  • Majuuu
    Vilka röstar på Birka?
    Prosit!
    Lellebror! 

Vilka röstar på Viking?

• Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-20 12:43:03 följande:
    vilken skillnad det blev i pris

Hytter Paradise Class,
    Paradise Class (ins) 2-bädd 500 SEK Pris: 500 SEK
    Ja det är den jag menar med motsvarande b-hytt.. Men ni killar måste ju visa att ni klarar av att kolla priser själva..... Tyst
Svar på tråden Desperata kryssningen...