Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Desperata kryssningen...

jag fick ju ett present kort på birka i lördaga när jag joggade kom jag på så får väl se om det gäller det datumet så blir det lite billigare ,ska se om det är så att man ska beställa buffen då om det ska gälla brukar väl va nått sånt ju.

simma lugnt !!

• daddy XL

godkväll på er äntligen får mna sitta ner en liten stund iaf :) , jaa verkar ju som jag e den enda som vågar än sål änge men e ju ett tag kvar ...

• daddy XL

jaha såg att  pmitt present kort va på vikingline förstås :( så får boka utan  men vem bokar kanske lika bra o göra det så vi får platser , räcker ju med 1 hytt just nu men kanske skönt med 2 st  frågan e väl vem som vågar dela med mig då :P men är nog lika bra jag bestämmer vem jag skulle dela med isf ;)

• daddy XL

paradise class hytt och frukostbuffe  så kan man väl äta på resturangen om man  sugen på mat ?
    servitriser kanske har rabatt på sviten då får man väl boka den haha tråkiga då är väl att man kommer sitta där hela tiden :P

• daddy XL

brukar nog vara att det räcker med namn när man bokar så kan man kompletera med personnr sen men den som ska boka kan ju få det direkt så e det avklarat ),
    kan ju kanske boka 2 och fråga när man kan avboka som senast om inte annat !
    Jag och servitrisen ska dela hytt om vi har 2st så e det  avklarat ;) men  om det känns som att man vill byta så e det ju inte så komplicerat slutar väl med att man får sova ensam i hytten nu :P

• daddy XL
    Majuuu skrev 2010-05-19 20:49:23 följande:
    En class kostar alltså 400kr/hytt, det skulle innebära 200kr var om vi har 2 hytter.. Det är inte så illa även om vi bara blir 2pers/hytt.. O självklart är jag så modig att jag ska dela hytt med daddy, även om det skulle bara bli han o jag.. Tycker hur som helst att ingen ska behöva sova själv, förutom om nån skaffar sig ett ragg.. Då är det bra med 2 hytter så man slipper se o höra........
    och frukost för 90 kr på det och du va väl morgon pigg oxå så väcker vi resten och äter gott , får väl se om man är så pigg så man inte e vaken hela resan hehe.
  • daddy XL
    Paradise Class
    Paradise Class 2-bädd
    2 st - Vuxen
    Pris för denna hyttkonfiguration SEK : 1576 fick jag upp när jag  provar boka  :s
  • daddy XL

jaa e väl det man kan ju inte varar proffs på allt  ;)
    hitta en till bild som jag la upp men den e 2 år gammal men är väl sig lik  tycker jag själv :)
    och ska bli riktig kul att åka :D !

• daddy XL

jaa visst jag e på så länge jag slipper åka ensam :P isf får man ta med nån kompis bara .
    jaa e ju onödigt med 2 hytter och om nån skulle få ragg så får man väl komma överens och  "ragget! har troligtvis oxå hytt ju....

Svar på tråden Desperata kryssningen...