Inlägg från: Malena79 |Visa alla inlägg
  • Malena79

Desperata kryssningen...

F-n va kul det ska bli

• Malena79
    Majuuu skrev 2010-05-19 21:20:43 följande:
    Tackar.. Annars går det bra att inboxa om man vill vara lite anonym..
    Haha jag är inte så hemlig av mig
  • Malena79

jag ska ju oxå me. Mig blir ni inte av med haha

• Malena79
    daddy XL skrev 2010-05-20 21:50:10 följande:
    braa :) ville ju inte bli av med nån av er förstås  då skulle jag få beställa drinkar själv i baren ju haha och så skulle man ju missa dejting proffset malena in action ;) så kanske blir 2 st som går till baren och flörtar med bartendern får väl se vem han  fastnar för;)
    Haha dejtingproffset. Har mest fullt upp med att avstyra dejter nu. Men får väl se om man hittar nån trevlig på krogen imorrn
  • Malena79
    Majuuu skrev 2010-05-20 22:03:23 följande:
    Nu är kryssningen bokad o betald o ni är skyldiga mig 223kr var..
     Inboxa kontonummer så för jag över pengar
  • Malena79

Låter väl som en jättebra idé att äta nåt innan. Men hittar skitdåligt i sthlm. Hur kommer ni andra ta er dit? Jag kommer ju med tåg till centralen, men sen har jag ingen aning om hur jag ska ta mig vidare.

daddy XL skrev 2010-05-23 17:13:05 följande:
    hur gick det igår malena ??
    Haha jo det gick väl bra... Hade superkul och dansade hela kvällen. Tog med mig en kock hem som fixade lite nattmat haha
  • Malena79

Då tar jag tåget som är inne 14:49 då

Majuuu skrev 2010-05-23 17:38:59 följande:
    Jag ska oxå dit med tåg så vi kanske ska ses där tågen från uppsala o västerås kommer in? Inte illa med en kock..
    Haha nä det var helt perfekt. men tror inte vi kommer träffas mer. Men det finns ju massa andra trevliga killar
  • Malena79
    Majuuu skrev 2010-05-23 17:53:24 följande:
    Det låter ju perfekt.. Då får jag väl gå runt med en skylt som det står "desperat singelmamma" på så du/ni  hittar mig.. Rätt inställning...
    Haha kanske vi alla skulle göra. då borde väl nån komma och försöka ragga iaf
    daddy XL skrev 2010-05-23 17:51:37 följande:
    går ju rykten om att servitrisen är BÄST på laga mat så borde kanske se om man kunde fixa nått kök i närheten istället ;).och håller med att inte så illa att få med en kock hem ju :)bra efterrätt oxå antar jag .....
    haha ja efterrätten var ju det bästa så klart
  • Malena79
    Majuuu skrev 2010-05-25 20:09:53 följande:
    Jag kommer inte komma med det tåget jag sa, men jag kommer komma dit den tiden.. Ska på ett möte i sthlm innan men har sagt att jag måste avsluta mötet senast 14.30 så jag hinner..
     Kommer kanske oxå in tidigare. Kanske en dejt på g haha. Måste ju passa på när man ändå ska till sthlm
    daddy XL skrev 2010-05-25 21:28:32 följande:
    malena vad gillar du o dansa till då ? 
    Dansar till det mesta. Åtminstone om jag är lite onykter. Är jag riktigt onykter kan jag både bugga och dansa salsa oxå haha.
  • Malena79
    daddy XL skrev 2010-05-25 21:42:09 följande:
    HAHA  braa :)  jasså ännu en dejt precis innan avgång  får väl se om det blir 4 st i hytten iaf då haha
    nänä här ska inte tas med nån karl haha. Tänkte hitta nån på båten Nån med egen hytt helst haha
Svar på tråden Desperata kryssningen...