• Majuuu

Desperata kryssningen...

Majuuu skrev 2010-08-25 22:48:16 följande:
    du får skriva upp dig själv
    detdär lät elakt.... Men jag menade bara att alla skriver upp sig själv... bara daddy som var lat o jag var lite för snäll o hjälpte till..
  • Majuuu
    TigerLily skrev 2010-09-05 22:49:29 följande:
    Jag vill hänga på!! Vilken båt?  Ge mig mer info tack!
    Jeeee!!!

Det har varit lite snack om Galaxy... Men vi har inte bestämt oss än... Vi får starta igång en "vilken båt"-diskussion tror jag..
  • Majuuu

Nu ni gullisar! Jag tycker vi ska börja prata om vilken båt vi ska kryssa med..

Galaxy?

Birka?

Cinderella?

Finns det nån mer? Orkar inte tänka...

• Majuuu
    Majuuu skrev 2010-09-06 23:16:56 följande:
    Nu ni gullisar! Jag tycker vi ska börja prata om vilken båt vi ska kryssa med..

Galaxy?

Birka?

Cinderella?

Finns det nån mer? Orkar inte tänka...
    Jag röstar på Galaxy i första hand, Birka i andra o Cinderella i tredje..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-07 20:38:20 följande:
    Förresten... hörde nått om att biljetterna den helgen i oktober är på väg att ta slut. Kan man kolla det på något sätt?
    ska kolla på en gång
  • Majuuu

Verkar finnas både E o B hytter kvar på Galaxy..

Men vi kanske skulle försöka få folk att bestämma sig snart så vi kan boka

• Majuuu

Finns lite specialerbjudanden för clubmedlemmar på tallinksilja (o självklart är Prosit clubmedlem ) så bokar vi i tid kan vi få B-hytt för 160kr/hytt och A-hytt för 260kr/hytt.

• Majuuu
    Såhär står det på bokningen:

"Med ett Club One kort kan du boka max 2 hytter till Club One pris. För att boka fler passagerare, vänligen gör en till bokning utan eller med annat Club One nummer"

Så jag får boka 2 hytter med mitt kortnummer.. Nån annan som är med i Tallink/siljas kundklubb?
  • Majuuu

Kanske-listan blir bara längre... Har en 2 till singeltjejer som vill med..

Svar på tråden Desperata kryssningen...