• Majuuu

Desperata kryssningen...

MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 20:45:21 följande:
    Vilka ska vi åka med isf? *förvirrad nu* eller är det skitsamma med bussarna?
    vi har inte bestämt oss ännu vilken båt vi ska åka.. men jag o malena var ltie inne på siljas galaxy eftersom jag aldrig åkt den....
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 20:44:09 följande:
    Tack

Hmm.. om jag tolkar den rätt så skulle min buss gå 10:30 och den hinner jag inte med

Ska kolla swebus med.... men då skulle nån få möta mig o lotsa mig till båtfan med
    vi är ju några som ska träffas på centralen...
  • Majuuu
    BrejkStyle skrev 2010-08-22 20:51:43 följande:
    "Några vilka då?" det är ju inte många som skrivit med sig på listan! Bäst är väl att dom nerifrån åker med samma buss som har anslutning till båten man åker med? Blir oftast lite billigare också ! Ja åker för första gången båt nu i helgen som kommer så för mig gör det inte så stor skillnad vilken båt vi åker..Men helst billigast möjligt!
    Jag, Malena o daddy iaf... anslutningsbussarna härifrån är sällan så mycket billigare men dom tar typ dubbelt så lång tid om man räknar med att dom kommer fram så tidigt...

cinderella är jag inte så sugen på o den är billigast o mest fyllekryssning.. Tyst
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 20:55:52 följande:
    Priser mm vore ju bra att veta.. och att ni bestämmer vilken båt mm. Nån av dom hade inte avgångar från Jönköping, hittade ingen iaf.
    vilken av dom?
  • Majuuu
    BrejkStyle skrev 2010-08-22 21:02:27 följande:
    Haha ok 3 personer! De va ju många! Cool
    Ja om vi kollar på listan så är vi dom andra förutom dig o dina vänner...
  • Majuuu
    BrejkStyle skrev 2010-08-22 21:05:32 följande:
    Jo, de verkar inte va så många intresserade! Men jag o MINA vänner iaf, om de blir något åker direkt buss!
    det finns ju några kanske-personer.... Får hoppas dom kan fixa banr/hundvakter osv... Verkar bli fler än sist iaf.. då var det bara jag o Malena.. Men vi hade kul iaf..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 21:06:27 följande:
    Kikade på swebus och de hade en avgång vid 12 och då är jag framme vid 16. Vet inte om jag vågar chansa på den som är framme vid 17-tiden....
    våga inte chansa på den som är framme 17... brika går 18 o galaxy (silja) går 19.30...
  • Majuuu
    BrejkStyle skrev 2010-08-22 21:11:29 följande:
    Haha ja sätter mig nog på KANSKE listan istället! Cool såhär! Kyss

KRYSSNING 1/10

Ja:
    Majuutschi
    Malena79
    Daddy XL

Kanske:
    MysTic PrincesS
    Brejkstyle
    Kusin till Brejkstyle!

Haha! :) sååååja!
    Nu börjar listan se ut som sist ju.... Obestämd
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 21:15:59 följande:
    Nä det blir isf den som är framme vid 16-tiden. Det tar väl inte 2 tim till båten därifrån? Minns fan inte hur hamnen ligger i förhållande till stationen...
    nejdå, men det är ju bra att vara framme i tid så MajaProsit inte får hjärtklappning..... Åker vi silja så är det t-banan som gäller, ananrs är det ju gångavstånd iaf enligt mig men har man mycket packning kan man ju ta buss eller tbanan dit oxå..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 21:17:30 följande:
    Vill gardera mig mot alla risker för att jag inte kan lösa b-vaktsfrågan. Känns dumt att säga ja och så blir det inget i slutändan.
    Jag förstår.. Bara inte baloo måste jobba igen.. Eller ja, då får jag o Malena göra en favorit i repris...
Svar på tråden Desperata kryssningen...