• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • Malena79
    Majuuu skrev 2010-05-18 12:44:49 följande:
    Härligt! Kolla upp det på en gång.. Hur tycker ni andra vi ska göra med mat? För min del är frukost ett måste, det andra kan man lösa på annat sätt kanske.. Iaf alla andra. Själv är jag ju vego o utbudet var inte såå himla stort sist på cafét..
    Jag tycker vi ska äta Buffé oxå och så frukost oxå så klart
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-18 13:01:36 följande:
    Jag tycker vi ska äta Buffé oxå och så frukost oxå så klart
    Det finns ju både middag o lunch under kryssningen.. lunchen är iaf buffé har jag för mig.. Vi tog bara frukost sist efetrsom vi åkte till sthlm lite tidigare o käkade innan vi gick på båten..
  • Majuuu
    Lite priser från hemsidan...

Middag : Smörgåsbord , 2010-06-05 18.30
    Smörgåsbord inkl dryck 4 st - Vuxen , totalt SEK : 1 120   (pris/person 280 )

Frukost : Frukost , 2010-06-06 07.30 Frukostbuffé 4 st - Vuxen , totalt SEK : 360   (pris/person 90 )

Lunch
    : Lunchbuffé , 2010-06-06 14.00 Lunchbuffé inkl dryck 4 st - Vuxen , totalt SEK : 660   (pris/person 165)
  • Majuuu
    Hytt-priser:

Paradise Quality 4-bädd
    800 Paradise Sea View 4-bädd
    600 Paradise Class 4-bädd
    400
  • Majuuu

Vad konstig texten blev... Gör om, gör rätt...

Paradise Quality 4-bädd  - 800
    Paradise Sea View 4-bädd   - 600
    Paradise Class 4-bädd  - 400

• Malena79

Hm middagen kanske man kan hoppa över iaf. Men frukost är iaf ett måste för mig

• Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-18 13:17:56 följande:
    Precis min tanke.. Vi ska väl ändå sitta i hytter o lära känna varandra då..
    Lunchen kan kännas mer lockande, men den kan man oxå klara sig utan för det finns ju annat oxå..
  • sthlmarn
    Malena79 skrev 2010-05-18 13:17:56 följande:
    Är det Birka ni ska åka med? Jag brukar åka med VikingLine och då finns ju buffén på kvällen vilket brukar vara ganska skoj. Finns ju stora bord, och vin och öl så mkt man orkar och hinner med På viking har de ju börjat med att taxfreen är stängd på utresa och de kollar igenom väskorna när man går på och häller ut medhavda grejer så buffén brukar liksom vara själva grejen Iallafall prismässigt.
  • Majuuu
    hogge pogge skrev 2010-05-18 13:42:53 följande:
    Är det Birka ni ska åka med? Jag brukar åka med VikingLine och då finns ju buffén på kvällen vilket brukar vara ganska skoj. Finns ju stora bord, och vin och öl så mkt man orkar och hinner med På viking har de ju börjat med att taxfreen är stängd på utresa och de kollar igenom väskorna när man går på och häller ut medhavda grejer så buffén brukar liksom vara själva grejen Iallafall prismässigt.
    Det är väl Ciderella du snackar om.. Men Viking är stökigare än Birka.. Birka är trevligare tycker jag... Dessutom är jag typ uppvuxen på Viking så jag är lite trött på dom båtarna..
  • sthlmarn
    Majuuu skrev 2010-05-18 13:44:15 följande:
    Det är väl Ciderella du snackar om.. Men Viking är stökigare än Birka.. Birka är trevligare tycker jag... Dessutom är jag typ uppvuxen på Viking så jag är lite trött på dom båtarna..
    Hahaha....ja, jag är också uppvuxen på Viking och just Cinderella Fast vill man ha party så är det ju :-P Jag har ju fått för mig att Birka är mer pensionärsvarning......men då kanske jag har heelt fel
Svar på tråden Desperata kryssningen...