Inlägg från: sthlmarn |Visa alla inlägg
  • sthlmarn

Desperata kryssningen...

Malena79 skrev 2010-05-18 13:17:56 följande:
    Hm middagen kanske man kan hoppa över iaf. Men frukost är iaf ett måste för mig
    Är det Birka ni ska åka med? Jag brukar åka med VikingLine och då finns ju buffén på kvällen vilket brukar vara ganska skoj. Finns ju stora bord, och vin och öl så mkt man orkar och hinner med På viking har de ju börjat med att taxfreen är stängd på utresa och de kollar igenom väskorna när man går på och häller ut medhavda grejer så buffén brukar liksom vara själva grejen Iallafall prismässigt.
  • sthlmarn
    Majuuu skrev 2010-05-18 13:44:15 följande:
    Det är väl Ciderella du snackar om.. Men Viking är stökigare än Birka.. Birka är trevligare tycker jag... Dessutom är jag typ uppvuxen på Viking så jag är lite trött på dom båtarna..
    Hahaha....ja, jag är också uppvuxen på Viking och just Cinderella Fast vill man ha party så är det ju :-P Jag har ju fått för mig att Birka är mer pensionärsvarning......men då kanske jag har heelt fel
  • sthlmarn
    Majuuu skrev 2010-05-18 13:51:40 följande:
    Jag är uppvuxen på dom flesta Viking-båtarna.. Men började inte med kryssningar förrän jag var 16....Åkte Birka första gången i november o jag gillade båten.. Fick visserligen massa gratisdrinkar, men det var inte bara därför.. Det är en lite mer avslappnad stämning eller hur man ska säga.. O visst är det party där oxå..
    Då kanske jag ska ge det ett försök iallafall då
    Fast gratisdrinkar får man då aldrig när man är kille Här blir det till att dra kortet istället
  • sthlmarn

Av bartendern?? HAHAHA Det var inte illa :-P Hmm...tror min lilla sockerpingla får åka ensam Verkar lugnast så:-P

• sthlmarn
    Majuuu skrev 2010-05-18 14:09:18 följande:
    Läste fel på hans namnskylt (är lite närsynt) så jag trodde han hette "Jari" så jag började prata finska med honom.. Han hette "Jan" men var finlandssvensk så han hakade på o snackade finska med mig.. Sen reklamerade jag drinkar resten av kvällen både till mig o mina tjejkompisar..
    Låter som en bra kväll

Var han snygg då???
  • sthlmarn
    Malena79 skrev 2010-05-18 14:13:14 följande:
     Klart du oxå ska me
    Haha....you never know....kanske ska ta och erkänna för mig sj att man kan åka Birka fast man är 20+
  • sthlmarn
    Majuuu skrev 2010-05-18 14:15:55 följande:
    Kanske ingen 10-poängare, men han hade charm.. Tyvärr drack han en hel del under den kvällen så han var ju full när dom skulle stänga baren... DET är inte attraktivt...Nej, nu ska jag fixa iordning mig för jag ska iväg på möte i sthlm. Ha de så kul!
    Ojdå! Nej, det är väl aldrig attraktivt...

Hmm..du bor inte i stan eller?
  • sthlmarn
    Majuuu skrev 2010-05-18 14:18:04 följande:
    Nej, jag bor i Västerås
    Ah, ok...men då har du ju inte sååå långt iallafall...Tåget går väl raka vägen
  • sthlmarn

ojoj...daddy XL verkar få det gött med 3 tjejer

• sthlmarn
    Majuuu skrev 2010-05-18 14:21:50 följande:
    Javisst gör det det, men jag ska ta bilen idag så den blir glad av att få åka lite längre iaf nån gång.. Men nu går jag...
    Ok....have fun Du kan ju vinka åt mig när du åker förbi
  • sthlmarn
    Majuuu skrev 2010-05-18 14:23:56 följande:
    Förbi var? Eller ska jag vinka hela vägen?
    Järfälla
  • sthlmarn
    Majuuu skrev 2010-05-18 14:26:29 följande:
    Jag ska vinka där..Usch är inte alls förberedd men det ska nog gå bra iaf.. Ha de så kul!
    Lycka till vad det nu är du ska göra!
  • sthlmarn
    Majuuu skrev 2010-05-18 22:37:05 följande:
    Tackar.. Det gick bra.. Det är lite hemligt fortfarande så jag håller tyst.. Men jag kommer hänga lite i sthlm i sommar verkar det som..
    spännande...då kanske vi får vinka fler gånger då
  • sthlmarn
    Majuuu skrev 2010-05-18 23:01:18 följande:
    Absolut.. Visst såg du när jag vinkade?
    Ja, såg du inte när jag stod och hoppade upp och ner och vinkade som f-n
  • sthlmarn
    Fan, ibland funkar det verkligen inte att citera.....hmm...
  • sthlmarn
    sugar rush skrev 2010-05-19 23:03:14 följande:
    jag o H ska inte med...lessen att dra mig ur men eftersom de e första ggn vi ses så vill ja träffa han själv hoppas de e okej
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}PUSS{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}
  • sthlmarn
    Majuuu skrev 2010-05-19 23:04:40 följande:
    Tråkigt men jag förstår.. Ni ska inte ses redan på fredagen o sen hänga med på kryssningen på lördagen?
    Vi ska ses redan på fredagen och ligga kvar i sängen hela lördagen
Svar på tråden Desperata kryssningen...