• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-03 18:13:18 följande:
    Heeeeeeeeeeej!
    Självklart.. Vi försökte komma på igår vilken du var av dvärgarna.. Jag är ju Prosit o sockret är Toker... Men vi kom inte på om du fick nåt dvärg-namn... Kommer du ihåg så jag slipper gå runt o tänka massor på det?
    blyger
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-03 18:30:11 följande:
    blyger
    Var det så? Är du blyg? Hmmmmm... Tror jag inte på..

hur har det gått med killen? *nyfiken*
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-03 18:40:31 följande:
    Var det så? Är du blyg? Hmmmmm... Tror jag inte på..

hur har det gått med killen? *nyfiken*
    hehe enda namnet ja kom på eftersom toker är upptaget ju hehe. va heter de andra???

ja vet ej hur de går vi pratar lite nu. med vi får se hur de går ja vill träffa han och han gör mig glad o de pirrar i kroppen o ja leeeer
  • Isnogood
    Fletcher Reed skrev 2010-08-02 23:23:07 följande:
    För gammal? För helvette, jag pallar inte att sitta uppe dygnet runt. Mår skit då. Doch har det väl hänt att man vaknat vid säg 13-14 och inte kunnat lägga sig utan stuckit och börjat jobba vid 04-05 till en 20-21 på kvällen.
    Men då är man mör. Snacka om att man bara drar handbromsen, drar för gardinen och DÖR! Död
    Jag har inte någon handbroms att dra i O gardinerna är alltid fördragna i sovrummet så ja behöver bara... dö

Oj, jag sov ca 5 timmar natten mellan fredag o lördag, 6 timmar natten efter o...noll timmar som sakt natten efter det... Obestämd
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    vampyria2 skrev 2010-08-03 00:40:54 följande:
    Haha ja det är i och för sig sant men när man har barn som är 18 så vill man gärna att ens kille ska vara närmare sin egen ålder än dotterns {#emotions_dlg.djavulsk}
    Preciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis så känner faktiskt jag med...

åh, inte att de ska va närmare mig än DIN dotter då alltså utan närmare mig än MIN dotter
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • figurehead
    Fletcher Reed skrev 2010-08-03 18:14:35 följande:
    Det där med att alla känner alla är en jävla myt. Man kan va anonym vart somhelst om man bara vill.

Aaaaa :P
    det där kan jag hålla med om.

på jobbet började det en kille från ett bemanningsföretag. Han hade jobbat hos oss ett tag. En dag när jag åker till jobbet så åker det en bil framför mig som jag känner igen. Den åker före mig hela vägen till jobbet. Ut ur bilen kliver den inhyrda killen.

Lite förvånat frågar jag om han bor i samma by som jag. Ja, svarar han. Jag frågar om han är nyinflyttad. Nej säger han,jag har bott där i två år.

Och jag har aldrig sett människan.

Så visst går det vara anonym om man vill
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-03 18:44:52 följande:
    hehe enda namnet ja kom på eftersom toker är upptaget ju hehe. va heter de andra???

ja vet ej hur de går vi pratar lite nu. med vi får se hur de går ja vill träffa han och han gör mig glad o de pirrar i kroppen o ja leeeer
    hmmmm.... trötter, kloker, butter, glader....

Vad härligt!!
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-03 18:21:39 följande:
    Jag bodde på en liten ort i Finland i 7 år o vantrivdes.. Det gick så mycket rykten om allt o alla o alla finlandssvenskar verkade känna varandra o alla finnar verkade känna varandra... Sista året jag bodde där var jag ihop med alla mina killkompisar olika veckor enligt ryktena... Obestämd
    det är ju ganska mycket motsättningar mellan finlandssvenskarna och de finsktalande finnarna.

Morsan berättade att finlandssvenskarna hade egna skolbussar och egna affärer eller varubodar som de kallas.
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-03 19:21:37 följande:
    hmmmm.... trötter, kloker, butter, glader....

Vad härligt!!
    Dryger

den åttonde dvärgen
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-03 19:20:55 följande:
    det där kan jag hålla med om.

på jobbet började det en kille från ett bemanningsföretag. Han hade jobbat hos oss ett tag. En dag när jag åker till jobbet så åker det en bil framför mig som jag känner igen. Den åker före mig hela vägen till jobbet. Ut ur bilen kliver den inhyrda killen.

Lite förvånat frågar jag om han bor i samma by som jag. Ja, svarar han. Jag frågar om han är nyinflyttad. Nej säger han,jag har bott där i två år.

Och jag har aldrig sett människan.

Så visst går det vara anonym om man vill
    Men du hänger ju med din hund i skogen hela dagarna eller i köket iklädd kjol o förkläde...

Men är man som jag som verkar synas är det ju svårt...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D