• Planta

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2013-01-22 15:18:16 följande:

Drömmer
    EgoIsno D:
  • Planta
    Isnogood skrev 2013-01-22 15:21:03 följande:

"Hu"..?

Inte mitt fel om inte karlarna vill Oskyldig 
    Nä, och de som vill bor fanimej i Korpolombolo..
  • Planta
    Isnogood skrev 2013-01-22 15:25:45 följande:
    Preciiiiiiiis Gråter
    Mm. Hitta någon inom 3km radie och vill ha maraton på daglig basis är inte fan lätt :)
  • Planta
    Isnogood skrev 2013-01-22 15:32:28 följande:

Nee...

Eller, joo...men då kommer ju d där kruxet, när man upptäcker att enda krav jag hade var att de skulle vara en karl...

Faktiskt utökades ganska mycket, o andra krav kommer in, som t.ex. Klara av att bo o leva på en gård med alla djur, ungar o (inte minst) mig, o en del andra "krav"...

Ska liksom fungera på ALLA plan, o då hjälper det inte om nån finns nära, för här runt har ja ju hittills bara hittat / hittats av de mest mysko personer.

(Ja, jag trodde JAG var mysko...men nu vet jag att det finns betydligt värre människor...)

Vi föräldrar är ju ganska låsta av underbara anledningar            
    Ja, låsta va ordet :)
  • Planta
    Isnogood skrev 2013-01-22 15:43:03 följande:

Jaa, här är inte utbudet riktigt lika stort, trots att ja e bosatt i "Sveriges lustgård" Obestämd
    Woot. Flytttat till min gård? :D
  • Planta
    Isnogood skrev 2013-01-22 15:49:07 följande:

He he he.

För många år sedan så kallades denna lilla håla för just detta, o de lever stolt vidare med begreppet genom att fortfarande anspela på detta när de försöker öka kommunens invånareantal  
    Skrattande
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D