Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

godmorron

• sugar rush

">

Enjoy my firends!!!!
    love him,, gåshud all over....
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-13 11:47:59 följande:
    god middag var på möte nyss och de gick bra så nu är next problemo löst
    va härligt... läste att du var sjuk igår, men ja antar att du är frisk idag
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-13 12:55:24 följande:
    japp mår mycket bättre idag.. konstigt nog

Åååååå va ja vill till ikea skrivit lista nu på allt som ska handlas från ikea Nu ska ja bara vänta ut pengarna och sen lägga undan och hoppas snart kunna åka dit ska bli kul med massa nytt och MITT
    förstår de.. ikea är kul om man har pengar att spendera
    ja ha hitta ett par stövlar ja vill ha... ååååå va ja vill vill vill....
  • sugar rush

är det bara jag som inte har nått liv idag???....
    fan va trist

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-13 13:40:53 följande:
    japp skrivit en låååååååång lista på allt ja ska handla får se när de blir av måste ju fixa nån som kör med stoooort släp samt bli av med sängen för o få in den nya sen
    oh jäklar... så de blir ny säng o allt... va kul de e ju så kul ju!!
    hoppas du få tag i nån som kör dig då, men de e nog inga svårigheter o fixa

nu ska ja snart hämta dotra min...
    är på uselt humör just nu... varför finns de så mycke skitstövlar för... mitt ex är en av dom.. fy fan!!!
  • sugar rush
    Breathless skrev 2010-08-13 13:56:02 följande:
    Jösses, har någon av er vågat sig in i spöktråden och sett fotot. Sitter här och är superrädd och har gåshud.Tyst
    haha, ja ja ha kolla.. men ha du inte sett förklaringen då inte så skrämmande längre....
  • sugar rush
    Breathless skrev 2010-08-13 14:00:58 följande:
    Nej, den har jag missat, snälla berätta för jg vet inte vad jag ska tro.
    de e ju pappan som står bakom sonen.. han böjer sig fram och det som vi ser som hår är egentligen skägget.. om du vrider på huvudet eller dataskärmen så ser du... han tittar liksom snett åt höger på sin son
  • sugar rush

ja kommer snart.. ska bara mysa med min nybadade krullhåriga lillfsi nu bli de nalle phu saga...

• sugar rush

hello everyone!!!

majja... ja hon e uppe sent, blev så, ja hämta henne idag efter att hon ha vare hos sin pappa i två veckor så de blev lite extra mys idag.. vi for o badade efter dagis o sen blev de massa lek med grannbarnen så vi kom inte in förrän halv nio o då ville ja spola av henne

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D