• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-05-20 14:07:12 följande:
    Härligt att inte vara ensam om att få vaka på nätterna o att inte ha nåt liv..
    ja men visst e de härligt
    man behöver den bekräftelsen ibland
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-20 14:40:25 följande:
    ja men visst e de härligt man behöver den bekräftelsen ibland
    Javisst är det härligt med lite bekräftelse..

nu vaknade Limpan så nu är det dags att försöka få grinfia att bli glad igen...
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-05-20 14:47:48 följande:
    Javisst är det härligt med lite bekräftelse.. nu vaknade Limpan så nu är det dags att försöka få grinfia att bli glad igen...
    haha, ja ja ha en sooooovande dam här hemma, hon ha sove 3 timmar nu o ja mitt nöt drog precis igång ett bullbak.. degen håll på jäsa nu o sen ska de bakas ut o hon kommer ju inte va nöjd me de haha.. men men.. de är en livsstil de med kanske
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-20 14:57:54 följande:
    haha, ja ja ha en sooooovande dam här hemma, hon ha sove 3 timmar nu o ja mitt nöt drog precis igång ett bullbak.. degen håll på jäsa nu o sen ska de bakas ut o hon kommer ju inte va nöjd me de haha.. men men.. de är en livsstil de med kanske
    O jag har en grinfia i famnen.. Ska gå o försöka få henne på bättre humör.. Hon är inte så glad när hon vaknat.. Förstår inte varför man vaknar när man verkar vara såååå trött o bara gråter o skriker o inget är bra...

Ha de så kul med bullbaket!!
    Kramis!
  • sonen08

hmmmm.... sitter o funderar va tusan ja ska ta med mig till dagis för "matsäck" hade tänkt koka korv o ha med mig men har inget o lägga korven i såå den håller värme och håller sig "kokt" sååå länge...hmmm sonen behöver ju äta något när vi ska dit... funderar på om man ska svänga för bi donken istället o köpa med 2 hamburgare till han istället... o ha med..

• Verbalize

i morron börjar min barnvecka o troligtvis har jag liiite mer tid med er här

Min vecka har annars varit fylld med hmm annorlunda luncher o även små äventyr på tidig kväll o jag mår sååå bra

Fuck me like you hate me
  • sonen08

hääär var de dött Vaaaaa snälla ni är som inte skrivit sååå mycket kan säga ja är meeer död än levande efter detta loppet hehehe kondis va är de;) Sonen var suuuuper duktig o sprang heeeela rundan ja han råka snubbla 2 ggr o skrapa upp underarmen men va impad att han orka springa heeela den rundan o medalj fick han sååå stolt han är för den jaaa som mamma är man med det men fyyyy fick ju springa o försöka hålla hans temp o han är bara 2 år men fyyy kondis var är de hehehehe de hade uppvärmning först o sonn gjorde precis allt som de gjorde trodde inte han gjorde rörelser med men han gör de på samlingarna de har med så kul att höra att han inte bara står stilla när de dansar

som mamma växte man fleeera meter när man ser hur duktig han är

• Majuuu

Javisst är vi snälla som inte skrivit..

Har varit hos päronen o firat syrrans man som har födelsedag idag.. Aonen är inte alls lika illa längre o jag hoppas att han blir frisk till imorn.. Peppar, peppar, salt, salt, vinäger, tuggummi o blåbärspaj!

• daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-05-20 19:50:09 följande:
    Javisst är vi snälla som inte skrivit.. Har varit hos päronen o firat syrrans man som har födelsedag idag.. Aonen är inte alls lika illa längre o jag hoppas att han blir frisk till imorn.. Peppar, peppar, salt, salt, vinäger, tuggummi o blåbärspaj!
    det va en ny variant på peppar peppar hehe, här har det vart en "sån" dag  bara blääää och väntat på att den ska försvinna strulat hela dan både på jobbet och med massa annat :( ska bli såå skönt att va ledig i helgen får se vad man hittar på i morrn kanske bara blir sitta med en barndomskamrat och hans fru som bor här i området kanske grill o ta några drinkar hehe, eller klasskompisens 30 års kalas i sthlm , lördag blev jag bjuden på maskerad party i strängnes oxå men har ingen kostym så känns inte så troligt hehe kan väl gå som "ensamstående pappa" kanske :P.

sonen08 härligt med lite motion nu får du forsätta får spring rundan med grabben då o då :)
  • sonen08
    daddy XL skrev 2010-05-20 19:58:33 följande:
    det va en ny variant på peppar peppar hehe, här har det vart en "sån" dag  bara blääää och väntat på att den ska försvinna strulat hela dan både på jobbet och med massa annat :( ska bli såå skönt att va ledig i helgen får se vad man hittar på i morrn kanske bara blir sitta med en barndomskamrat och hans fru som bor här i området kanske grill o ta några drinkar hehe, eller klasskompisens 30 års kalas i sthlm , lördag blev jag bjuden på maskerad party i strängnes oxå men har ingen kostym så känns inte så troligt hehe kan väl gå som "ensamstående pappa" kanske :P.sonen08 härligt med lite motion nu får du forsätta får spring rundan med grabben då o då :)
    hehhee näää tror inte ja tänker springa den rundan något mer för detta året de kommer ha som tradition nu varje år att springa detta loppet kul för barnen uppskatta de verkligen uppvärmningsgympa först alla föräldrar o barn var med sen fick alla föräldrar ha koll på sina barn när vi sprang Som sagt suuuperkul kommer hamna påförsta sidan imorgon i tidningen
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D