Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

ja vill med ha en tatuering till men de får vänta

• sonen08

suck.....hatar detta....ensamma kvällar o deppmusik och massa tankar som svamlar i huvudet..... inge bra alls...

• sonen08
    figurehead skrev 2010-07-22 22:21:36 följande:
    byt musik, sträck på dig och upp med huvudet

det är helt omöjligt att känna sig deppig om man sträcker på sig och håller upp huvudet.
    jaaa nu fick ja juuu partysuget tillbaka::P klockan är halv 11 och ja ska sooooova snart men nu kryper de i kroppen för att gå ut och dansa
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-22 22:20:15 följande:
    vad vill du göra och vart ska du ha den?
    ska skriva Ludwig i snygg skrivstil på vänster axel så är de jämt sen har på höger axel och på skulderbladen sen fleeera år tillbaka så nu ska den 4e sista dit på vänster axel så de är jämt
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-22 22:27:51 följande:
    har du inga bilder på dom du har? vill se ju
    nopp men de är MINI smååå hehe våga inte göra några stora var 20 när ja gjorde min första och våga inte göra något stort ifall ja ångrade mig sen men nu märker ja knappt av dem de är ju mig hehe har 2 kina tecken en på varje skuldra en som står för kärlek och en som står för glad hehe
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-07-22 22:30:37 följande:
    du skulle ha tagit dig till Malung denna veckan för dansbandsveckan,

och om inte det hade räckt så fortsätter det i Sunne nästa vecka med ännu mer dansband
    suuuuck orka åka såååå långt:P hehehe är partysughen inte dansbandsugen
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-22 22:34:52 följande:
    exet har ju inte betalat nåt underhåll så vi ska upp i rätten o få ett tillfälligt beslut ang det i väntan på dom.
    men sköter inte FK de???
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-07-22 22:47:15 följande:
    Men för två hela veckor med dansband och bugg kan det ju vara värt det kanske
    jo men har ett barn om du inte glömt de så kan ej de...
  • sonen08

hej hej hej hej Sonen slockade precis i soffan gör inget Imorgon ska vi träffa mammagänget för bus och lek i 3 timmar på leklandet andys wieeeeeeeee åka ruchkanor och hoppa i bollar och allt där till ska bli superkul

• sonen08
    upyours skrev 2010-07-23 20:03:07 följande:
    Shit vad många smileys du använder jämt! Jag lovar att jag inte glömmer att du ler.
    hehehehe du skulle fråga de på festen i fredags vem som var gladast eller skratta mest INTE ja hehehe

har fått höra tusen gånger att ja kommer leeeva i 100 år eftersom ja alltid är sååå glad
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D