• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-14 20:41:04 följande:
    kanske därför då
    Maija Vilkkumaa – Tähti

Inte jätte "olugn" men jag verkar gilla dom lite lugnare mest tror jag... Sen lyssnar jag ju på orden o så oxå...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-14 21:10:07 följande:
    hoppas de... lovar ni får se en bild på lördag me partykläder med

gått ner till 90.5 nu tappat 1 kg hehe
    Härligt!!! Bra kämpat!
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-14 21:08:54 följande:
    Hmm.. ok.. hmmm... vet inte om jag blir lugnare av senaste beskedet precis... misstänkt tarmvred... Kul för lillan.. hon fyller år på lördag och riskerar att opereras och ligga på sjukhus ist...

Fan om man ändå kunde byta plats med henne...
    Nej vad jobbigt! Stackars liten..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-14 21:19:55 följande:
    Finns inget värre än när barn blir sjuka... de förstår ju inte varför de mår dåligt eller har ont... och att när man vill ge medicin eller annat är det inte för att göra dom illa....
    Nej det är inge kul alls..
    Ja, det är ju det värsta om man måste hålla fast dom o tvinga i medicinen.. Inge kul alls.
    Nu har min son rutin på febernedsättande o är jätteduktig med sånt... Kanske inte bra egentligen med tanke på hur många flaskor han fått i sig under hans få år.. Han har rätt kasst immunförsvar medan dottern är hur frisk som helst..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-14 21:24:52 följande:
    hehehe aaa har spytt heeela natten o morgone såååå dukig ja är o inte ätit något bara druckit avslagen cola
    Jätteduktigt..
  • Majuuu

Alltså när någon man (troligtvis) träffat en gång för en himla massa år sen skriver till en på samma dejtinghak som då för en himla massa år sen, känns det lite som man inte borde vara där liksom.... Eller det känns konstigt iaf. O det sjuka är att jag minns att han hade en hårig rygg... Kräks

• Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-14 21:31:48 följande:
    Vilket är värst? Att ni båda är kvar på samma dejtinghak eller att han har en hårig rygg?
    Jag är ju inte kvar utan har gått med för typ ½år sen igen.. Har ju liksom varit i ett förhållande o är ju fortfarande gift på papper.. Inte så länge till dock..
    Det är ju lite sjukt att jag känner igen honom o att jag minns att han hade en väldigt hårig rygg.. Usch.. Får obehagsrysningar...
  • Majuuu
    FH Mamma skrev 2010-06-14 21:35:13 följande:
    måste man vara desperat?
    Nej, man får vara supportande mamma oxå.. Står i TS..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-14 21:35:46 följande:
    *bokar tid för vaxning*
    Har du hårig rygg? Det finns väl dom som gillar sånt, men inte jag......
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D