Inlägg från: MysTic PrincesS |Visa alla inlägg
  • MysTic PrincesS

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Fletcher Reed skrev 2010-08-05 23:05:56 följande:
    Köp uppladdningsbara
    El är dyrt ju....

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS

Och så gav MP upp för ikväll... är som en urvriden trasa i kropp o knopp....

God natt på er

• MysTic PrincesS
    Isnogood skrev 2010-08-06 18:17:21 följande:
    {#emotions_dlg.djavulsk} Jag har haft en djävulskt stressig hemsk dag på jobbet, stått ut hela dagen med en kollega som varken såg eller hörde när något var fel...för att inte tala om alla fel hon ORSAKADE (!)
    -O som jag sen fick ordna till då hon inte visste hur man gjorde... Obestämd

Mm..jag kanske e vek när allt kommer kring...men det är ok, för jag är ju tjej

Hur har DIN dag varit då..?
    Vad jobbar du med egentligen? Obestämd inte sjukvård hoppas jag Förvånad

• MysTic PrincesS
    Isnogood skrev 2010-08-06 20:32:02 följande:
    he he he, det har jag faktiskt 2 av....(o 2 ston) men inte så att ja har någe glädje av dem på DE sättet då de e alldeles fel sorts hingst för mig... ja vill ha en tvåbening med ett bonusben på mitten Drömmer sen ska han helst inte frusta o flemma så dant Obestämd för att inte tala om när hingstarna i hagen har dratt ut den i fullängd o står o "daskar" sig under magen med den, det imponerar inte ALLS på mig ( Kräks )
    Nej det är inte imponerande men ser förbannat kul ut

Och som fd slav i ett travstall så fick vi tjejer ofta "nöjet" att tvätta hingstarnas käraste ägodel Obestämd
  • MysTic PrincesS
    Isnogood skrev 2010-08-06 20:54:46 följande:

När dotra var lite yngre så tyckte hon de va jättepinsamt när de stod så (gärna så nära stängslet mot vägen som möjligt) lääääänge Drömmer

Inge kul med snabeltvätt på de där typerna inte... Obestämd
    Nope, man var lite lätt nervös och skamsen

En sjukkomisk grej, vi tjejer hade en av hingstarnas box som toa Skäms och det straffade sig i slutändan... den jäkeln försökte sätta på oss om vi skulle ta in eller ut honom

han ratade stona för oss....
  • MysTic PrincesS
    Malena79 skrev 2010-08-07 01:48:20 följande:
    Tackar. Påminn mig snälla om att jag INTE ska dejta nån alls. Verkar ju bara hitta dom mest konstiga killarna
    Skriv det som din sidfot

Så glömmer ingen att påminna dig o så... tänkte jag
  • MysTic PrincesS

OBS!

Ska man färga håret, ta inte rött.. de grå syns nått grymt då

Och än har jag inte bestämt nån ny färg.... trött på ultrablond.... funderar på ljusbrunt... eller råttblond...

• MysTic PrincesS
    Banshee Queen skrev 2010-08-07 17:51:30 följande:
    Jag blev nyligen blond, ville se om det verkligen var så att "blonds have more fun".Flört Just nu trivs jag rätt bra med det faktiskt.
    Mja.... man kan nog komma undan med mer som blond isf... muhahahha...Flört

Vad hade du för färg innan?
  • MysTic PrincesS
    Banshee Queen skrev 2010-08-07 17:55:12 följande:
    Absolut, jag gillar att vara blond. {#emotions_dlg.djavulsk} Jag hade nästan svart hår innan, så det är en rätt stor skillnad.
    Funderade ett tag på att färga svart... men folk här har lite svårt för de som ser levande döda ut

• MysTic PrincesS
    Banshee Queen skrev 2010-08-07 17:59:07 följande:
    *skrattar*

Jo, det blir ju väldigt lätt att man blir tagen för tt vara "goth" eller hårdrockare. Var bor du?
    Vid Jkpg... i Huskvarna.... här får man typ en bibel vid första andetaget så är du annorlunda är du snudd på satanist.. hehe
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D