Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Fåret Shaun i ny tappning...?

det är något visst med dessa krullissar  Hjärta

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood

Självklart offrar jag mitt arbete före min son, alla gånger, barnen går före ALLT.
    -Tyvär finns det inte (som det ser ut i dag) möjlighet till hjälp med läxor på fritids, men någonting vi försöker hitta olika lösningar på under våra möten på skolan...

Tack.

• Isnogood

Jag var ute i går med bästaste vännen alias lillebror...vi hade så himskans kuuuuul..!
    Bortsett från att jag hade e snubbe, som trodde att han var guds gåva till mig (inte undra PÅ att ja e ateist) , som stod tätt tätt bakom mig vart jag än var någonstans... Obestämd förstörde liiiite av stämningen, men desto mer när han började hångla upp mina öron o min nacke... för att inte tala om när han flertalet gånger erbjöd sig att köra mig hem...o viskade i mitt öra att tan skulle....."SLICKA MIG HÅRT" Förvånad   Tyst   Kräks 
    -Kan ju säga att jag HOPPSAN blev kissnödig...gick min väg o sedan väntade in lillebror innan vi efter att krogen stängde gick för att äta lite innan det var dags att gå hemmåt.

Ska bli intressant på måndag...då snubben som hånglade upp mina öron jobbar på samma jobb som jag...
    -undrar om han e stolt... he he he

Men, min stackars lilla bästaste vän lillebror...han träffade en tjej han tyckte jättebra om, de pratade en hel del, dansade desto mera....o sen när vi skulle äta så visade det sig att han inte ens tagit hennes nummer....eller ens hennes NAMN..! "Suck"
    -Så, nästnästa vecka ska vi ut igen, ihopp för honom att se henne igen...då ska banne mig JAG gå fram o be henne om namn o nummer om han inte klarar av det (!!!)

• Isnogood
    cajsasmamma skrev 2010-10-03 15:33:27 följande:
    Synd om du ska behöva offra ditt jobb, men hoppas att det till slut ordnar sig!!
    Jaa...men ja har INTE sagt det sista...fått veta en hel del om det FACKET hade som krav för arbetstiderna nästa vecka...så nu startar jag ännu ett krig med min arbetsgivare...vill dom inte hjälpa MIG med att göra livet något änklare så kommer inte heller JAG att göra livet enkelt för DEM...

De bråkar helt enkelt med fel person (!)

Japp...jag är något av en djävul...
  • Isnogood
    Pejgan skrev 2010-10-03 15:37:01 följande:
    Sexig snubbe
    E.....h okeeeeeey visst är han

Det komiska e att jag har hans telnummer då han ville ha tatuerarens nummer o då jag skickade det till honom så behöll han tydligen mitt nummer...så han hade tydligen smsat mig flera gånger under kvällen, undrade om vi skulle dansa, undrade om vi skulle ha "kul" o sen när jag o lillebror gått så ringde han...men ja svarade inte
  • Isnogood
    Pejgan skrev 2010-10-03 15:41:56 följande:
    jag åkte ålandsbåt för något år sedan och råkade på fyllan nämna för en snubbe att jag gillade att bli dragen i håret. Sen tillbringade han heeela kvällen med att rycka mig i håret.. .kanske inte RIKTIGT så jag menade

Fick en inre syn av dagispojkar / småskolepojkar som springer o drar i flickornas tofsar tills de skriker
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2010-10-03 15:43:07 följande:
    Du låter som jag!!!Demon

Tyst
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2010-10-03 16:10:38 följande:
    Menar att om nån jävlas med mig så blir jag en {#emotions_dlg.djavulsk}

Tyst
    Meee tooooo   Cool
  • Isnogood
    Pejgan skrev 2010-10-03 16:18:21 följande:
    Åh jag skriker Demon
    Drömmer 
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2010-10-03 15:40:32 följande:
    Usch för folk som slicka en i örat Kräks på krogen!!! det är så himla äckligt!!!!! Fråga han ¨på måndag om han minns allt äckligt han gjorde i helgen

Va klantigt av di lillebror men han har möjligtvis FB??? så kan kan kolla som bor i eran stan och ev hitta henne där???
    "Missade denna" Skäms

Ja, finns ju aningen andra mer intressanta sätt att ta sig närmare en person än så...
    -han minns nog...särskilt eftersom han inte druckit... Obestämd

Joo då, han har FB...o känner jag honom rätt så sítter han o våndas över sitt misstag och söker frenetiskt
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D