Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÄR sååå arg lessen och besviken just nu....FINNER inga ord.....IDiot är va alla killar är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han har ljugit mig rakt i ansiktet juuuuuuuuuuuu. HAN HAR FLICKVÄN!!!!!!!!!!!!!! han har ljugit för mig att han är singel................. När en person gör såååå sjunker de vekrligen i mina ögon... Hatar otrohet och skulle ALDRIG vara med en kille som vill vara otrogen....NEVER EVER!!!!!!!!!!! de var min dags nyheter..................Tur de regnar ute för just nu suger liiiivet..............
Tillbaka!!!
Gumman o jag åkte iväg mot Gbg igår och stannade först på Borås djurpark o kollade på djuren o säluppvisning och red ponyridning, sen for vi vidare till Universeum och kollade på alla akvarium o regnskogen o hajmatningen! O sen blev det Liseberg från kl 16 - 22!! Mkt åkande blev det och massor med myyyys och även en föreställning m Carl-Einar Häckner m aotugraf t gumman *host host för att mamma (jag) ville prata m honom
Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilken UNDERBAR TOPPENdag!!!!!!!! Bättre än BÄST!!! Inte ett gnäll, inget bråk på heeeeeela dagen o bara massor massor massor utav mys o skratt!!! Vi hade det sååå suvveränt toppen o underbart både gumman o jag!! DET kommer vi leva läääänge på!!! =)=)=)
Har ingen matlust alls men fick i mig lite middag förrut.....Ska ut och promenera tänkte ja sen när sonen vaknar....Behöver ut och röra på mig och rensa tankarna från all skit.....