Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Här ser ni storleksskillnaden mellan "vanlig" katt och dvärgkatterna...
    -Det skiljer alltså bara 4 veckor mellan dessa
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    HäckHäxan skrev 2010-09-29 22:08:14 följande:
    Finns de ingen alls som vill ha katterna???? Vad är det för katter, ålder, kön osv? Finns inget katthem där du bor som kan ta emot dom och placera dom?
    Har satt ut annons efter annons på olika platser... fått 2 dvärgkatter sålda (tagit 100 men nu är det tydligen tvärstopp

sköldpaddsfärgad+ vit "bondkatt" (hona, född 10 april i år)
    Svartvit dvärgkatt (hona, född 13 mars i år)

Dessa är de som måste bort först...

Ingen lycka på de katthem som finns här runt omkring...
  • Isnogood
    Mandi74 skrev 2010-09-29 22:22:35 följande:
    Är det dom du ska avliva?
    Näe, den gula är "PsykoPuff", han är bror till sköldpaddsfärgade honan som ska avlivas och det andra e Sotarn, han fick nytt hem för ett par veckor sedan, han är bror till svartvita honan som ska avlivas..
  • Isnogood

Detta är "bondkattshonan" som ska avlivas...
  • Isnogood

Pejgan:

Min dotter har bilder på båda katterna i sin dator, så hon kommer maila dem plus uppgifter åt dig, Tack

Har kollar runt bland olika katthem...men ingen tar emot omplaceringar om de inte är vaccinerade, märkta o kastrerade...o avmaskade....våra är det sista Obestämd PLUS att det skulle kosta 600:- att lämna in dem för omplacering...o då är ja uppe i så mycket pengar att det mest ekonomiska vore att ta bort dem
    "Gah"

• Isnogood
    Plantagen skrev 2010-09-30 19:30:29 följande:
    <------- har dushkabin  nanananaSkrattande

Meeeeee toooooo Drömmer  Eller, inte kubin...jag har duschhörna

Iof så har jag tre badkar också...men inte inne o ja tror inte att hästarna skulle uppskatta om jag la mig i deras dricksvatten o tog ett bad... Obestämd
    Kan sakna badkar ibland...men det brukar gå över när ja tänker på hur bekvämt det är med dusch
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-30 19:35:57 följande:
    <-------- har 2 badrum, en med dusch och en med badkar + tvättmaskin, 2 ingångar, stor balkong. Bor i en 3a.

Tungan ute
    Ingen bastu..?

Illa.... Drömmer
  • Isnogood
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-30 19:39:48 följande:
    Tssss..... elen är inte gratis... sen är bastu överskattat... hur ofta använder du din isf?
    Ja hänger tvätten i den

Skäms Tycker inte om att svettas...
  • Isnogood
    Plantagen skrev 2010-09-30 19:41:25 följande:
    Jag skulle ge min vänstra arm för ett badkar. Ungarna tjatar hela tiden. Toge hem 3 badkar till hästarna när det begav sig för 9 månader sedan, men tog jag ett för eget bruk? Nä.. :D
    Äh, själv funderade ja på att skaffa badtunna i stället, en vedeldad att ha ute på tomten, täk att ligga där i varmt vatten o kolla upp på stjärnorna "Funderar på hur mycket ungarna vill ha betalt för att mata på med ved vid behov o hur skrynklig jag kommer vara när ja klarar av att gå upp ur den om det är kallt ute"
  • Isnogood
    Plantagen skrev 2010-09-30 19:57:39 följande:
    Badtunna skulle va fräckt, men jag tror inte balkongen pallar vikten

Betalt? Dom slipper sova ute {#emotions_dlg.djavulsk}

Kanske skulle prova barnpoolsvarianten med en värmekabel i..?

Ah...! Tänkte inte på det...men....om dom faktiskt SOVER ute...då kan ja göra om deras rum till badrum o relaxavdelning juh.... Drömmer
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D