• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Malena79 skrev 2010-06-11 21:36:52 följande:
    Haha kan inte bestämma mig ju. Han verkar ju ltie för seriös nu. Pratade in långt meddelande på mitt mobilsvar och avslutade med puss och kram
    Men du skulle ju ge honom en chans.. O puss o kram är väl inte så illa... Själv har jag ju slängt ur mig värre några gånger..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-11 21:44:13 följande:
    GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR bråkat med gumman!! Hon har haft sönder en massa glasburkar!!!! i sin säng!!!!!! Jag har glas i benet..o hon kudne varit full utav det!!! Mne som tur e verkar hon ha klarat sig!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    Låter läskigt.. Tur kom klarade sig... Hoppas du inte fick så mycket glas i benet!
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-06-11 21:57:17 följande:
    Haha jag veeet. Sa att vi kunde träffas på söndag istället. Nä det är väl inte så illa. men känns som han inte är sån som säger det hur som helst. vissa använder ju sånt lite hur som helst. blev sur på en kille idag som kallade mig för älskling. ...

Måste komma ihåg att köpa snapsglas... känns inte så seriöst att sitta och dricka ur ungarnas medicinmuggar
    Ja men du ville ju ha en söndagsdejt så det blir ju perfekt..
    Ja fy för sånna som kallar en för älskling... Alltså när man inte har den relationen...

O jag borde skaffa lite vinglas för här bjuder jag på vin i stora dricksglas.. Har ju ett vinglas men det är ett gigantglas som rymmer väldigt mycket..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-11 22:33:22 följande:
    Näää.. ger upp denna crapy evening som det bidde nu... passade förståss på att bli besviken på en kompis också... lustigt hur man kan ställa upp o bry sig om andra men aldrig få ngt tillbaka... :(

Ska krypa ner jämte lillstumpa o krama o pussa på henne massor o förhoppningsvis somna gott. O HOPPAS att hon inte kissar ner sig i natt... för e första natten utan blöja.. har inga blöjor kvar o tänker inte köpa ngr nya heller.. men hade juh tänkt ha henne liggandes på kisskydd..men de ligger i hennes säng fulla m glas :S O nu drack hon två glas fanta strax innan hon la sig :S

Spännande spännande... tur att vardagen har lite spänning att bjuda på ;P
    Man får ju se till att ha madrasskydd i sin egen säng oxå.. Praktiskt o bra..

Nattinatt!
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-11 23:00:28 följande:

Hääääääääääääärlig! Mmmmmmmm........... e dit jag ska nu..krypa ner i sängen.. tur att iaf gumman o hundarna ligger där ;)

Natti natt..over and out!

Den är underbar..

Låter inge mysigt med massa hundar i sängen, men smaken är som baken..

Natti
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-11 23:02:48 följande:
    kopplar ner här också

god natt på er
    Hyvää yötä! Nuku hyvin!
  • Majuuu
    Isnogood skrev 2010-06-11 23:01:20 följande:
    Attans va ni babblar..!

"Pustar ut efter att ha läst det mesta"

Känns ju förstås liiiiiiiiiiiite skönt o se att det e fler än ja som sitter o "degar" hemma en fredagskväll
    Har man barn som sover så är man ju här o hänger..
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-11 23:05:32 följande:
    De är de finns inget goare än när hundar ligger bredvid blir så varmt och gott då!
    usch.... tycker inte hundar luktar så gott... Kräks
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-11 23:07:46 följande:
    Nä du Majuutschi, jag kommer vara inloggad som alltid men inte vid datorn som alltd :D så gonatt på dig med :)
    o jag borde gå o lägga mig så jag orkar med parken zoo imorn (om det är bra väder)..
    Gonatt o sov gott!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D