Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

NoMansWoman skrev 2011-04-11 14:19:59 följande:
    Nej...det var 2 bra...trots ett chockartat avslöjande

Inget jag vill ta öppet i tråden... finns vissa snokar på fl som mer än gärna skulle gotta sig o försöka ställa till elände isf... Demon
    Det har jag full förståelse för.. fasra lite att bambinos pappa eller hans sambo skall hitta hit, insåg såklart i efterhand att de kanske inte var så smart att bara skriva ut allt :-S

Efterklokhet, de är min form av klohet det!
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-11 14:21:12 följande:
    1 chockartat? Du är igentligen en MAN?????
    No no hon har bara mer balls än många män, inte samma sak
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-11 14:24:05 följande:
    Halfsack
    hehe fan jag saknar honom, så trist att han var tvungen att dö
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-11 14:26:31 följande:
    Ja. Va fan va det f ör mes "prospects" dom plocka in... Dom passa inte in för 5 öre.
    Nej som supertöntar i helt fel yoghurt, nä Halfsack var fan grym, en sån kille hade jag lätt gift mig med
  • HäckHäxan

Hmm ja är lite inne på att byta våningsplan för mitt sovrum... Frågan är bara hur jag stänger ute djuren från det när de inte finns nån dörr OCH ja som just fixat dörr till rummet jag sover i nu.... men de är i anslutning till Frejas rum...

OCh ja lurar på om det inte vore bättre att ha vardasgrummet där, så ja kan ha koll på henne när hon kollar film.

Eller blir det bara ett stort projekt som aldrig blir klart!!!!

• HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-11 14:29:47 följande:
    Im a Halfsack.
    Men de hjälper inte mig juh....
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-11 14:34:00 följande:
    Mjasså?
    Nääää för din halva säck är ju inte i min närhet kexet
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-11 14:31:10 följande:
    Du. jag hitta en tråd här där folka använde Elvispar o grejer, så vad du använder din cykelpump till vill jag nog inte veta :D
    Sick sick sick och då har jag inte så många hämmnigar som jag en gång trodde....

Vilken tråd??? Fluktar nyfiket!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-11 14:34:50 följande:
    Haha, jag går ju iaf. inte undercover när jag kommenterar i sådana trådar som vissa
    Det har jag heller eller sällan vett på att göra... skriv först och tänk sen.... Mitt motto och det rimmar icke på lotto!
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-11 14:36:08 följande:
    Min image som oskyldig nunna skulle allvarligt skadas om jag skrev öppet ju Oskyldig
    Hmm jag bara älskar bilden där du bär ok... alltså den jag ser i mitt huvud, very sexy!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D