Majuutschi skrev 2010-05-16 12:53:45 följande:
Har han mycket nytta av den? Vi delade ju upp våra grejer o jag behövde knappt köpa nåt nytt. Vi flyttade ju båda från huset till varsin lägenhet. Dessutom flyttade ju han ihop med sin tjej som oxå flyttade från ett hus, så det fanns nog tillräckligt med möbler för alla kan jag tänka mig.
heheh han har nog mer nytta av den än ja
hehe just nu iallfall... mitt ex bor hos sin mamma nu så hans grejerbehöver han ju inte men möblerna som finns i min lägenhet som är hans är databordet som ska ut så sonen får sitt rum.. sen några lampor somi köket o sovrummet... samt en bokhylla som står isovrummet... sen har han fått lov att ha vinden somförvaring då j inte behöver den...men finns utrymmen i lägenheten som ja inte orkat bry mig om att han hargrejer i de syns ju inte... nu ryker hans bestik för nuhar ja fått nya
men hr köpt över saker som är "hans" men som ja änd använder o de står bra där de står
de ja köpt av han är hans 2 vitrinskåp i vardagsrummet då ja inte har nån bil att åka till kea o köpa nya så fick ja köpa hans
tvn fick ja då han inte behöver den
men annars är de små saker som ska bytas ut ellersom ja vill ha
tavlor ivardagsrummet finns inte
eftersom de är jasom stod på lägenheten så fick han flytta ut
så slapp sonen behöva oroa sig.. samma veva fick vi veta att vi fått palts på dagiset 5 min från oss. men valde o tacka nej då vi trivs kanon med de som ligger i andra änden av stan tar 30 mino gå 15 min cykla.. så de är de värt än att bryta upp hans enda trygga punkt nu när mamma o pappa skulle flytta isär... men han har tagit de bra
inget dagis har märkt av heller vilket är skönt. Han började sova bättre nattetid mednär exet flyttade ut och de var de bästa
han blev lugnare o mindre orolig.