• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-24 21:34:21 följande:
    "Come out come out wherever you are"
    Näääähäää... du vill juh inte dansa med mig juh Rynkar på näsan
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-24 21:34:50 följande:
    de va ju därför ja skulle lära er Han skrev ju själv en som INTE har taktkänsla eller närvaro är inge kul o bugga med.. Men ja talar av egen erfarenhet dåja buggat i flera år killar som INTEkan föra är inga bra o dansa med då man vill ha fart o fläkt när man har buggat i flera år
    Gråter Ger upp då.. får leta rätt på ngn rookie som kan tänka dig att uppoffra sig för att dansa med mig då...
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 21:37:59 följande:
    Hmm, när sa jag det?

Kikade du på klippet?

Då kanske du förstår vad jag menade med viftande och snurrande nu
    Mm..var juh det jag gjorde o då jag fick prestationsångest.. såg knappast ett enda grundsteg juh Rynkar på näsan

Ni säger juh att ni tycker det e jobbigt att dansa m nybörjare... att ni vill ha ngn som kan, att det e tråkigt annars...

Me=Nybörjare!
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 21:42:56 följande:

" target="_blank">

Med tanke på dansband
    *hehehehehehehhee...UNDERBART!!!!! =)=)=)=)
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 21:44:12 följande:
    Men de är ju tävlingsdansare, de kan man ju inte jämföra sig med.

Alla är nybörjare i början. Men man måste öva för att bli bättre
    jooo..men e juh liiite svårt om då ingen vill öva med en.. ngn som kan lite..  Obestämd 
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 21:48:33 följande:
    klart det finns folk som vill öva. om du står intill en dansbana så kommer du bli uppbjuden.

Men lyssna noga så det inte är dirty foxx på gång
    Inte vill man bli uppbjuden av ngn man inet känner när man inte kan dansa... Om inte ens ni, som "känner" mig vill dansa med mig..så tror jag knappast ngn som bara bjuder upp en blir så överlycklig över att upptäcka att man inget kan.. :S
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-24 21:54:49 följande:
    Hmm, vem har sagt att de inte vill dansa med dig?

Man måste ju börja någonstans. Kan du grundstegen är det jättebra. Sen kan man börja smycka med lite snurrar och så.
    Ja men det var juh det jag hoppades på att ngn kunde vara gentleman nog att hjälpa till med.. men ni tyckte juh det bara var tråkigt att dansa m ngn som inget kunde... o det var juh inte det som var min tanke att vara till besvär.. tänkte det kunde vara lite kul juh... men får la lägga buggstassen på hyllan redan innan den använts om nu inte MP kan uppoffra sig, så får vi turas om med att vara kille ;P
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-24 21:55:12 följande:
    mmmm men just nu lever ja på ROSA moln hehehhehe
    åhhhhh..det låter härligt!!! =)=)=)
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-24 22:02:06 följande:
    Härligt härligt..

O jag är 1 dag närmare hotellfrukost..
    Åhhhh..... hoppas verkligen du får suuuuuuuuuuuuuuuuupermyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys =)=)=)
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-24 22:02:52 följande:
    hehehe fick precis se snyggingen ja smsar med ååååå han var de INGE fel på
    *hehehehehehehehehehehhee...mmm..sånt kan verkligen få en att sväääävaaa =)=)=)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D