Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-07-10 18:02:46 följande:
    Ajdå.. Vad jobbigt med ryggen..
    Här är det oxå varmt, men snart ska vi svalka oss med lite klädbyten o dricka..
    just nu gör de inte ont utan de bara kliar mest och försöker skydda ryggen med tunna tröjor eller linnen som skyddar ryggen och smörjer axlarna så ja inte bränner mig mera. kommer smörja med 50 hädanefter på ryggen behöver inte bli mera brun där
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-10 20:00:53 följande:
    Ja kläder skyddar ju bäst. Sen är det ju bra att hålla sig i skuggan mellan typ 12 o 14 då solen är som mest brännande...
    ja fast är vi på stranden så är de svårt.. brukar ju bli en heel dag åker vid 9 o är hemma igen vid 15-16 tiden. sonen sover ju 1 h även på stranden peppar peppar ta iträ även om de hoppar hit o dit men han sover han sover nån gång mellan 12-14
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-07-11 09:36:31 följande:
    nej, nu är jag också vaken
    hehehe har vart vaken sen halv 9 Var ute mellan halv 11 och halv 1 inatt med sonen Han somnade vid 20 så han hade sovit några timmar när vi gick ut han var vaken heeela tiden sen slockna han på 2 röda när vi kom hem igen
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-11 13:28:16 följande:
    Jobbigt med sjuka barn.. Blir nog inte så överdrivet med festande för min del framöver.. Tänkte göra annat..
    jasså vaddå??
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-11 13:33:52 följande:
    Denhär desperata singelmamman är lite småkär....... Drömmer
    tjooooooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooooooooooooooo
  • sonen08

Härligt med kärlek i tråden ja ska träffa han på tisdag men har redan bestämt mig för att de kommer aldrig funka igen....Trist kanske men nu när ja tänker tillbaka så är de FÖR mycket som var fel och de går nog inte o ändra på han är sån person. Sen vet ja inte heller va han anser han vill ju ses å så... men ju mer ja tänker på de ju mera vill ja träffa nån som bor här i stan så man kan ses titt som tätt utan massa krusseduller med barnvakt o sånt

• sonen08

regn regn regn regn jaaaaaaa vill ha reeeeegn nuuuuuuuuuuuuuuu

• sonen08

åååååååååååååå nervös imorgon kan man få veta om man kommit in eller eeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj drarrar som ett asplöv!!!!!!! HOPPAS HOPPAS HOPPAS verkligen vill ej leeeeva på luft längre

• sonen08

MS ta annars en t-shirt o torka av dig på och häng den på tork sen....

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D