Inlägg från: MysTic PrincesS |Visa alla inlägg
  • MysTic PrincesS

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

upyours skrev 2010-07-26 21:34:21 följande:
    Så du nöjer dig med apparaterna som enda sällskap?
    I brist på annat sällskap... ja

Fast datorn ger ju iaf ett visst mått av "mänsklig" kontakt
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    sonen08 skrev 2010-07-26 21:33:25 följande:
    mmm men skiter i vilket.. ja får komplimnager ofta nu har bara svårt o ta till mig vissa
    Det är svårt om man tidigare fått komplimanger som haft annat syfte, t ex att göra sig rolig på någons bekostnad eller för att såra någon. Har själv svårt för det men övar och övar på att inte tolka dom som ett dolt motiv till nån elakhet.
  • MysTic PrincesS
    sonen08 skrev 2010-07-26 21:44:04 följande:
    har alltid vart dålig på o ta till mig komplimnager alltid sagt tillbaka du ljuger du kan inte tycka så om mig den o den ser ju bättre ut än mig ja vet ja har haft suuuuuperdåligt självförtroende självkänsla delvis en av anledningarna till att ja går ner i vikt för att få upp dessa 2 saker för att kunna ta åt mig och kunna känna WOW ja är fin och söt och så.. enda ja kan hålla med folk om även innan är att mina ögon är ja suuuupernöjda med men resten kan ju man disskutera.. därför har ja kunnat suga åt mig av de men resten som sagt om min kropp har ja bara slagit bort för varför kan nån tycka så om mig när de finns andra snygga smala tjejer o ja som är tjock/ mullig va de??  så har ja alltid tänkt
    Dåligt självfötroende är inte alltid lätt att tampas med, jag vet Obestämd har själv varit på botten gällande det. Såg inget bra med mitt utseende eller kropp. Men började så smått försöka se att jag är inte så ful eller fet som jag fått för mig. Börja med att stå näck eller lite påklädd framför spegeln. Se det positiva med att du är unik, din kropp har burit och fött fram ett underbart barn. Se inte skavankerna utan se dig, hur bra du är, att du är vacker. Och din kropp är inte så mullig eller tjock. Det kommer inte gå på en vecka eller 2, men öva på att se det vackra med just dig så växer ditt självförtroende sakta men säkert

Hjärta
  • MysTic PrincesS
    upyours skrev 2010-07-26 21:38:04 följande:
    Nån (typ jag) hade kunnat hjälpa till. Särskilt med dina ökenpartierDrömmer Men nu går det inte så då får det vara.
    Nä nu är kl lite väl mycket för det Drömmer

• MysTic PrincesS

Funderar på om man ska lägga sig i sängen o lösa korsord...

• MysTic PrincesS
    figurehead skrev 2010-07-26 22:42:25 följande:
    lapdance i knät
    Nä man får typ brännskador av att ha dom i knät ju Förvånad så den dansar på bordet Tungan ute
  • MysTic PrincesS
    upyours skrev 2010-07-26 22:46:58 följande:
    Är det SÅNT du använder din stackars säng till? Och för att sova? Vad gör du mer för tråkigt i sängen? Äter/läser bok/tittar på TV/allt annat än just det mest roliga man kan göra?
    Äter: skyldig
    Sover: skyldig
    Läser: skyldig
    Tittar på tv/spelar: skyldig

Annat roligt: det var länge sen jag vart skyldig till det
  • MysTic PrincesS
    upyours skrev 2010-07-26 23:03:56 följande:
    Ojdå. Inte så längesen att du har glömt bort hur man gör va?
    Oh nej.... hehe... ingen risk Cool
  • MysTic PrincesS
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-26 23:11:21 följande:
    Oh nej.... hehe... ingen risk Cool
    Att jag glömt hur man gör alltså vissa saker övar man ju på i vardagen

Näää fyyy... nu ska jag inte bli sån *nunnedräkt på* Oskyldig
  • MysTic PrincesS
    upyours skrev 2010-07-26 23:18:10 följande:
    Nej! Ingen nunnedräkt på. Det börjar ju bli bra! Så du har oftast sällskap av fler apparater än bara TVn och laptopen? Drömmer
    Pratar vi apparater som kaniner på batteri så får jag göra dig besviken.. han "dog" en alldeles för tidig död, utsliten. RIP min lille vän Gråter

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D