sonen08 skrev 2010-07-26 21:44:04 följande:
har alltid vart dålig på o ta till mig komplimnager alltid sagt tillbaka du ljuger du kan inte tycka så om mig den o den ser ju bättre ut än mig ja vet ja har haft suuuuuperdåligt självförtroende självkänsla delvis en av anledningarna till att ja går ner i vikt för att få upp dessa 2 saker för att kunna ta åt mig och kunna känna WOW ja är fin och söt och så.. enda ja kan hålla med folk om även innan är att mina ögon är ja suuuupernöjda med
men resten kan ju man disskutera.. därför har ja kunnat suga åt mig av de men resten som sagt om min kropp har ja bara slagit bort för varför kan nån tycka så om mig när de finns andra snygga smala tjejer o ja som är tjock/ mullig va de?? så har ja alltid tänkt
Dåligt självfötroende är inte alltid lätt att tampas med, jag vet
har själv varit på botten gällande det. Såg inget bra med mitt utseende eller kropp. Men började så smått försöka se att jag är inte så ful eller fet som jag fått för mig. Börja med att stå näck eller lite påklädd framför spegeln. Se det positiva med att du är unik, din kropp har burit och fött fram ett underbart barn. Se inte skavankerna utan se dig, hur bra du är, att du är vacker. Och din kropp är inte så mullig eller tjock. Det kommer inte gå på en vecka eller 2, men öva på att se det vackra med just dig så växer ditt självförtroende sakta men säkert