• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-06-09 18:50:40 följande:
    Hej hej!!! *vinkar till alla gamla o nya ansikten =)=)=)
    Hejhej! *vinkar*
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-09 19:01:23 följande:
    åt de hållet men neråt.. K börjar staden på slutar på Stad heter efter en kung
    *tänker med min jag-har-aldrig-läst-sveriges-geografi-hjärna* Men Karlstad är ju i Värmland... Hmmmmmm....
  • Majuuu
    nu1mlock skrev 2010-06-09 19:10:56 följande:
    Visste ni förresten att det är jättegott med glass på blodpudding? Det förutsätter ju att man tycker att blodpudding är gott från början, annars blir det svårt. :P
    Kräks
  • Majuuu
    spjutnisse skrev 2010-06-09 19:31:54 följande:
    Vilken härlig tråd! Lycka till och hoppas att det går bra för alla singelmammor och pappor! Jag håller tummarna för att kärlek ska spira! :D
    Tackar! Det kan behövas..
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-06-09 19:39:26 följande:
    charm??? var då???

de enda ja ser är ett gristryne, en stor glugg mellan framtänderna OCH en fuktansvärd feminin utstrålning...  dessutom skär sig hans röst in i öronen... den sätter sig på trumhinnan och sen blir man inte av med den... usch, får rysningar..
  • Majuuu

Nu har jag läst ikapp..
    O nu har väl alla gått o lagt sig eller annars bara gör nåt annat.... Obestämd

• Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-09 20:53:40 följande:
    Gör något annat... funderar nämligen på att gå och lägga mig i tid

Eller om jag ska vara kvar en stund till för att terra er? Oskyldig{#emotions_dlg.djavulsk}
    Lägga sig i tid? Vad är det?
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-09 20:54:01 följande:
    Jag har klippt Bosses klor och varit ute och jagat han runt huset

Så jag har väl gjort "nåt annat " då
    Ja det är väl "nåt annat" för du var ju inte här iaf..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-09 20:57:19 följande:
    Usch vad tråkigt! Själv fick jag tillbaka en bra slant..men sista året det blir så. jag har betala måånga procent extra i skatt på FP:n Men den e juh slut nu...  Men tur jag fick en del pengar för det går det åt när allt e sönder o måste bytas o fyllas på när man levt på gränsen sen förra skatteåterbäringen :S
    Det var ju väntat att jag skulle få betala eftersom vi sålde villan... Så det kanske itne är så synd om mig egentligen..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-09 20:53:36 följande:
    nej vara bara o tog en dusch

guuu va ja längtar till nästa helg ska även med tjejerna ut på krogen och dansa heeela natten utan att behöva ha ett ex som ringer hem mig sååååå gött dricka o bara njuta o flirta
    Vad kul! Hoppas du får en ritkgit kul kväll sen.. Dansa gör man på tok för lite.. O flirta ska man göra så mycket man bara kan o känner för..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D